تهرا - ایسکانیوز: تاکتیک تیم ملی ایران را باید به دو بخش قبل و بعد از اخراج پولادی تبدیل کرد. بازیکنان ایران بعد از اخراج پولادی مقداری سردر گم بازی کردند . تا 20 دقیقه پس از نیمه دوم نتوانستند به شرایط بازی برگردند.

به اعتقاد من تیم ملی ایران در این مرحله از بازی‌ها مقابل عراق بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر داور ان اشتباه تاثیرگذار نیمه اول را نداشت قطعا پیروز مسابقه شاگردان کی‌روش بودند. در هر صورت نتیجه این دیدار تحت تاثیر عملکرد ضعیف داور قرار گرفت و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

این مسابقه یکی از شجاعانه‌ترین دیدارهای تاریخ ایران در جام ملت‌های آسیا است و من با دیدن این دیدار یاد مسابقه ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های 2004 افتادم که با نتیجه 4-3 به برتری رسیدیم.

بچه ها با یک بازیکن کمتر بازی شجاعانه و دلاورانه‌ای را انجام دادند و باید به محض ورود به ایران نشان لیاقت دریافت کنند.

در مورد اخراج یا باقی ماندن کی روش در کادر فنی احساس می‌کنم الان شرایط مناسبی نیست که صحبت کنیم و معتقدم کسانی که در حال انتقاد کردن از کی‌روش هستند، به دنبال تسویه حساب‌های شخصی هستند و شاید در بهترین حالت بتوانم بگویم احساسی نظر می‌دهند.

تیم ملی نکات مثبت و منفی در این مسابقات داشت که باید بررسی کنیم و سپس به جمع بندی حضور یا اخراج کی‌روش برسیم. به طور مثال اولین نکته مثبت این تیم، تفکرات مناسب بازیکنان در مواجهه با از دست دادن نتیجه بود که از لحاظ روحی افت نکردند. ضمن اینکه پس از سال‌ها مشاهده کردیم بازیکنان به مربی خودشان اعتماد کرده‌اند و حاشیه خاصی در تمرینات به وجود نیامد.

انتقادی هم که به تیم ملی می‌توانم داشته باشم این است که تا 20 دقیقه پس از شروع نیمه دوم نتوانستیم به شرایط بازی برگردیم و از مربی‌ای چون کی‌روش که میلیاردها تومان پول گرفته است انتظار می‌رود چنین اشتباهاتی را مرتکب نشود.

*کارشناس فوتبال

کد خبر: 200188

وب گردی

وب گردی