تهران- ایسکانیوز: عباس غزالی با بازی در اولین فیلم سینمایی کارنامه هنری اش قدم به جشنواره فیلم فجر گذاشت."اعترافات ذهن خطرناک من" به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی که دومین فیلم بلند سیدی است داستان 24 ساعت از زندگی مردی را روایت می کند که حافظه اش را از دست داده.


عباس غزالی با اعلام اینکه نقشی که در "اعترافات ذهن خطرناک من" بازی می کند بسیار متفاوت از نقش های قبلی اش است، گفت: نقشی که در "اعترافات ذهن خطرناک من" بازی کرده ام با کارهای قبلی ام بسیار متفاوت است و جای خالی چنین نقشی در رزومه هنری ام به چشم می آمد.


 غزالی در مورد داستان "اعترافات ذهن خطرناک من" و نقشی که در فیلم بازی می کند اینگونه توضیح داد: داستان فیلم در مورد مردی است که در 24 ساعت از زندگی اش دچار فراموشی می شود، در این 24 ساعت با دو شخصیت به نام های "آیدا" و "صحت" مواجه می شود که نقش "صحت" را من بازی می کنم. "صحت" شخصیتی خاکستری است با لایه های پیچیده و پر از بازی در بازی که صحت در فیلم دائم در حال رنگ عوض کردن است.


image-fe76103775309a3703a6b40fcc6638a4f21bca3659a207dd12e656c0fc844370-V

 او درباره چگونگی حضورش در این فیلم و سابقه آشنایی اش با هومن سیدی گفت: با هومن سیدی 6 سال پیش در یک تله فیلم همبازی بودم و رفاقتمان از همانجا شکل گرفت، بعد از آن هومن سیدی برای فیلم "آفریقا" از من دعوت کرد تا با هم همکاری کنیم، من در فیلم" آفریقا" یک روز هم با گروه دورخوانی کردم و با اینکه بسیار دوست داشتم در آن فیلم بازی کنم اما به دلیل تداخلی که "آفریقا" با سریال "وضعیت سفید " داشت نتوانستم درآن زمان با هومن سیدی همکاری کنیم، اما امسال بعد از اینکه به من پیشنهاد بازی در "اعترافات ذهن خطرناک من" را داد با جان و دل پذیرفتم.


 بازیگر نقش "بهروز" در سریال "وضعیت سفید" با تاکید بر احساس رضایتش از بازی در فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" گفت:خدا صدای دل من را شنید، چون سال ها به دنبال بازی در چنین فیلم و کاراکتری بودم. گاهی اتفاقات آن طور که می خواهی پیش نمی روند، در این مدت پیشنهادات زیادی داشتم برای بازی اما چون فیلمنامه ها را دوست نداشتم بازی در آنها را نپذیرفتم زیرا انجام کاری که در سلیقه من نیست نمی تواند برایم لذت بخش باشد.


 عباس غزالی در مورد فضای فیلم خاطرنشان کرد: فضای "اعترافات ذهن خطرناک من" حال وهوایی وهم آلود و مبهم دارد که حول محور سیامک صفری بازیگر نقش اصلی فیلم می گذرد او در روند داستان فیلم در پی این لست که علت اتفاقات اطرافش را بداند.


 غزالی با اشاره به اینکه اگر کسی بگوید به سیمرغ فکر نمی کند دروغ می گوید گفت: هیچ کس از جایزه گرفتن و سیمرغ بدش نمی آید و آن کسی که می گوید به سیمرغ فکر نمی کند در واقع دروغ می گوید، اما مهم تر از سیمرغ برای من ورودم به سینما با فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" است و در ادامه این موفقیت اگر سیمرغ هم بگیرم بسیار خوشحال می شوم.


 عباس غزالی در مورد " اعترافات ذهن خطرناک من" گفت: "اعترافات ذهن خطرناک من " فیلمی سرگرم کننده، خوب و جذاب است که در جشنواره فجر حتما مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت و به تماشاچیان قول می دهم کسانی که دوست دارند عباس غزالی را در سینما ببینند از من یک فیلم خوب خواهند دید.

کد خبر: 200485

وب گردی

وب گردی