تهران-ایسکانیوز: مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 صبح فردا از طریق سایت www.azmoon.org آغاز می‌شود.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اصلاحیه کارت های ورود به آزمون دکتری بیان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارت اگر مغایرتی در اطلاعات خود مشاهده کردند می‌توانند برای رفع نقص در تهران از طریق باجه رفع نقص مجتمع ولیعصر(عج) واحد تهران مرکز در میدان امام حسین(ع) و در شهرستان‌ها از طریق 10 مرکز استان در واحدهای اهواز، شیراز، اصفهان، زاهدان، کرمان، کرمانشاه، مشهد، رشت، تبریز و ساری اقدام کنند.


وی اظهار داشت: آزمون دکتری دانشگاه آزاد جمعه 10 بهمن‌ماه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و یکصد و یازده هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که  ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری نسبت به سال قبل کمتر است، دلیل آن را اینگونه بیان کرد: به دلیل تجمیع برخی واحدهای علوم و تحقیقات، برخی رشته‌محل‌ها حذف شده‌اند و پذیرش امسال کمتر از 12 هزار نفر است.

کد خبر: 201583

وب گردی

وب گردی