ایسکانیوز: بر طبق گزارش‌های منتشر شده، تیم پشتیبانی توییتر با ارسال پیغام مستقیم به اشخاص محبوب در این شبکه‌ی اجتماعی، از آن‌ها درخواست کرده است تا تصاویر خود را مستقیما بر روی توییتر آپلود کنند.

به نظر می‌رسد که توئیتری‌ها دیگر به اینستاگرام به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی دوست و همراه نگاه نمی‌کنند و قصد دارند تا با آگاه ساختن کاربران خود از مزایای استفاده از سیستم بارگذاری عکس این شبکه‌ی اجتماعی، اینستاگرام را از دنیای توییتر کنار بگذارند.

1 - Inside


طی چند روز اخیر، خیل عظیمی از ورزشکاران، هنرمندان و به طور کل افراد محبوب در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، پیام‌های دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد آپلود کردن مستقیم تصاویر بر روی توییتر، امکان نمایش کامل و ذخیره‌سازی طولانی مدت تصویر را فراهم می‌سازد.

تا به این لحظه مدیران اینستاگرام و حتی افرادی که این پیام را دریافت کرده‌اند، هیچ واکنشی نسبت به سیاست‌های جدید توئیتر نشان نداده‌اند. باید منتظر ماند و دید که کاربران این شبکه‌ی اجتماعی محبوب تا چه حد به توصیه‌های تیم پشتیبانی توئیتر عمل خواهند کرد و محبوبیت اینستاگرام در توئیتر، طی روزهای آینده چه تغییراتی به خود خواهد دید.
کد خبر: 201637

وب گردی

وب گردی