تهران – ایسکانیوز: آگهی مزایده خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در تعدادی از روزنامه‌های کثیر الانتشار به چاپ رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سازمان خصوصی سازی امروز یکشنبه شرایط خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و شرایط معامله را در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رساند و قرار است پاکت مزایده با قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان برای هر باشگاه روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه باز شود.

در اسامی دارایی قابل واگذاری استقلال و پرسپولیس، اسم و علامت تجاری (برند) و دارایی‌های ثابت متعلق به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران - سهامی خاص و شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) - سهامی عام ذکر شده است:

نام دارایی قابل واگذاری

اسم و علامت تجاری (برند) و دارایی‌های ثابت متعلق به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران - سهامی خاص

اسم و علامت تجاری (برند) و دارایی‌های ثابت متعلق به شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)- سهامی عام

مشخصات دارایی

استقلال: اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تاسیسات و تجهیزات مجموعه، ساختمان مرکزی شرکت، ملک واقع  در منطقه تلو

پرسپولیس: اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی فر و تاسیسات و تجهیزات مجموعه، ساختمان مرکزی شرکت

شرایط فروش اقساطی برای دو باشگاه

حداقل درصد پیش پرداخت نقدی: ۴۰ درصد

مدت اقساط (سال): ۲ سال

حداکثر مهلت پرداخت ثمن نقدی (روز کاری): ۲۰

fa134735-93e8-4c1d-90a7-1091a8fc3f3e


اهلیت افراد شرکت کننده در مزایده هم در این آگهی شروط نداشتن بدهی معوق بانکی، عدم سابقه محکومیت موثر کیفری و عدم سوء سابقه امنیتی ثبت شده ذکر شده است.

همچنین تاکید شده است که متقضیان شرکت در مزایده نمی توانند همزمان در مزایده هر دو باشگاه شرکت کنند و دارندگان سهام کنترلی باشگاه‌های ورزشی با فعایت مشابه نیز مجاز به شرکت در مزایده نیستند.

نکته جالب در آگهی مزایده این است که اعلام شده مالکیت مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و شهید درفشی فر به نام خریداران منتقل خواهد شد در حالی که مالکیت فعلی این دو مجموعه مبهم است و گقته می‌شود این دو مجموعه به صورت اجاره‌ای به دو باشگاه داده شده بود.

 
کد خبر: 201657

وب گردی

وب گردی