تهران-ایسکانیوز: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی که نطق خود را در حضور مردم حوزه انتخابیه خود قرائت می کرد، به خاطر گذر از زمان تعیین شده با هیات رئیسه بحث و مجادله کرد.

جمعی از  مردم شیروان به عنوان مهمان در جلسه امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و عزیزی نماینده این شهرستان پس از خوش و بش با همشهریان خود برای قرائت نطق در صحن علنی حاضر شد.

عزیزی که از حرکات عجیبی برای قرائت نطق خود استفاده می کرد در نهایت با گذشت 3 دقیقه از زمان خود همچنان به قرائت نطق خود ادامه می داد که این اقدام او از سوی رئیس و اعضای هیات رئیسه جلسه با تذکرهای متعدد همراه بود.

این در حالیست که عزیزی با حرکات دست که نشان از اعتراض به تذکرات هیات رئیسه مجلس بود واکنش های متعددی بروز داد و به اعتراض همکاران خود نیز بی توجه بود.

ادامه اقدام عجیب عزیزی با "دو - دو" نمایندگان همراه شد و در نهایت نمایندگانی به جایگاه نطق رفته و ازعزیزی خواستند که جایگاه را ترک کند که او با نمایندگان نیز به مجادله پرداخت.

این شیوه عجیب عزیزی برای نشان دادن حضور پررنگ خود در مجلس به همشهریانش دقایقی وقت مجلس را گرفت و در نهایت با خروج مهمانان شیروانی ، عزیزی جایگاه را ترک کرده و با نمایندگانی که با آنها پرخاش کرده بود روبوسی کرد.

 
کد خبر: 201678

وب گردی

وب گردی