تهران-ایسکانیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته بیش از 400میلیون مراجعه به مراکز درمانی غیرمستقیم داشته ایم که این رقم در سال جاری رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

محمد علی همتی درگفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکا نیوزدر باره اجرای برنامه ها و تجهیز مراکزدر این سازمان اظهار داشت :در این زمینه تجهیزات جدید جایگزین تجهیزات فرسوده شده ویا در حال تعویض است. همچنین با توجه به اجرای موفق بسیاری از برنامه ها در سال جاری ، برای سال آینده نیز 22 برنامه پیش بینی شده است تا ارایه خدمت به بیش از 39 میلیون نفر بیمه شده وروند روبه رشد جمعیت هدف تسهیل شود تا شاهد رضایت عمومی باشیم .سازمان تامین اجتماعی بر اجرای طرح تحول نظام سلامت و تاثیر آن برروند درمان مستقیم وغیر مستقیم سازمان تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بر اجرای طرح تحول نظام سلامت و تاثیر آن برروند درمان مستقیم وغیر مستقیم تاکید دارد افزود:تیم جدید مدیریتی سازمان دریکسال گذشته در حال بررسی وبازنگری آیین نامه ها بوده اند وبرنامه های راهبردی بسیاری در حال تدوین واجراست تا ارایه خدمات را تسهیل بخشد .
همتی ادامه داد: در سراسر کشور با 45 هزار مرکز طبی و تشخیصی طرف قرارداد، همکاری داریم ودر بخش بستری 551 بیمارستان دانشگاهی و 206 بیمارستان خصوصی طرف قرار داد هستیم ودر کل کشور، مرکزی وجود ندارد که سازمان آمادگی عقد قرار داد با آن را نداشته باشد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال 92 بیش از 400 میلیون مراجعه به مراکز درمانی غیر مستقیم داشته ایم که از این تعداد 396 مراجعه سرپایی بوده است، اما در سال جاری این رقم با رشد قابل ملاحظه همراه بوده است.
کد خبر: 201982

وب گردی

وب گردی