تهران-ایسکانیوز: محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی مسعود نادریان جهرمی را به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب کرد.
در این حکم آمده است :

امید است باجلب مشاركت مسئولان استان و استفاده از ظرفیت های خیرین، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه جهرم را برپایه قوانین ، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید .
ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری و تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و استفاده بهینه از كمك های مردمی كوشا باشید .
به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات غلامرضا رحیمی سرپرست سابق دانشگاه جهرم در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
گفتنی است، مسعود نادریان جهرمی دارای دکترای تربیت بدنی گرایش مدیریت و برنامه ریزی و دانشیار رشته تربیت بدنی دانشگاه اصفهان است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشگاه جهرم در سالهای 89 – 86 ، معاون آموزشی دفتر تحقیقات و آموزش سازمان تربیت بدنی کشور، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه اصفهان، رئیس دوره شبانه دانشگاه اصفهان و مدیریت اداره تربیت بدنی این دانشگاه اشاره کرد.
کد خبر: 202583

وب گردی

وب گردی