ایسکانیوز : بازی "بتلفیش" در سبک دفاع از قلعه فانتزی ساخته شده است و امروز دوشنبه ششم بهمن به شکل رایگان در کافه بازار منتشر شد.

در این بازی کاربر از منطقه خود با سلاحها و تجهیزات قدرتمند و پیشرفته ای در برابر هزاران ماهی و هیولای دریایی دفاع و مبارزه می‌کنید.

بازی "بتلفیش" دارای 20 نوع نقشه متنوع با بیش از 150 مرحله با سه حالت و چالشی متفاوت طراحی و ساخته شده است که در طی این مراحل تجهیزات، سلاح ها و دستاوردهای(Achievement) جدیدی را به‌دست می‌آورید و در پایان هر سرزمین با غول ها و هیولاهایی بزرگی مبارزه می‌کنید.

logo


سلاح ها و برج ها 12 عدد هستند که در بازی با ارتقاء دادن هر کدام می‌توان آنها را قوی‌تر و پیشرفته‌تر کرد. تجهیزات فراوانی در طی هر مرحله برای نابودی هیولاهای دریایی به کمک شما می‌آیند و از برخی تجهیزات می‌توان در تمام مراحل استفاده کرد و هیجان بیشتری را در هر مرحله تجربه کرد.

در بازی مراحل بی انتها «Endless Challenge» فراوانی وجود دارند که حمله و هجوم سیل‌های عظیم ماهی‌ها و هیولاهای دریایی تمامی ندارد. در این مراحل بازیکن بهترین امتیاز خود را که به صورت خاصی کسب می‌کند بین دیگر بازیکنان به اشتراک می‌گذارد و رقابتی سنگین و هیجانی را بوجود می آورد.

یکی دیگر از بخش های بازی بتلفیش «مسابقات» آن است که دنیایی پر از هیجان و رقابت و انتقام جویی را به نمایش می‌گذارد. در مسابقات تمام بازیکنان با امکانات و تجهیزات ویژه و جادویی باهم به رقابتی سنگین می پردازند و در طی این رقابت ها جوایزی را روزانه دریافت می‌کنند.

علاقه مندان به بازی "بتلفیش" می توانند برای دانلود به نشانی http://cafebazaar.ir/app/com.plus9.battlefishtd/?l=faمراجعه کنند.
کد خبر: 203278

وب گردی

وب گردی