تهران- ایسکانیوز: شامگاه یکشنبه واشقانی فراهانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان شرکت سهامی ذوب آهن دیدار و گفتگو کرد. این دیدار در راستای اجرای بندهای موضوعات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت سهامی ذوب آهن در جهت همکاری های علمی و پژوهشی انجام شد.

داوود ثمری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی درباره این نشست گفت: قرارداد تحصیل تعدادی از کارمندان ذوب آهن اصفهان در دانشگاه با شرکت ذوب آهن منعقد شده است.

ثمری با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن افزود: پروژه های تحقیقاتی از طریق کمیته های مشترک طرح می شود و در دانشگاه تعریف و سپس تبدیل به قرارداد می شود و تحقیقات آن هم با کمک نیروهای اجرایی شرکت ذوب آهن و دانشگاه انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین دکترای پژوهش محور مرتبط با رشته های مورد نیاز ذوب آهن شروع می شود که برای ورود در دوره های تحصیلات تکمیلی درصدی برای آخرین نفر در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: اقدامات لازم در خصوص برگزاری کلاس های کارآموزی را هم انجام خواهیم داد و در همین راستا دوره هایی را هم برای افزایش بینش کارگران تدارک دیده ایم.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن با کشور اوگاندا و عمان 

وی افزود: همچنین درس های فنی مربوط به حوزه ذوب آهن را با حضور بخش صنعت بازنگری می کنیم و سعی خواهیم کرد اساتید رشته های مربوط را که به زبان های انگلیسی و عربی را تسلط دارند را شناسایی کنیم.

او در پایان گفت: در توافقی که حاصل شد به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای اوگاندا و عمان نیز می تواند با شرکت ذوب آهن همکاری های مشترکی داشته باشد.

لازم بذکر است که در این جلسه اولین کارگروه مشترک با حضور مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شود.

همچنین پس از این جلسه واشقانی فراهانی با یک شرکت دانش بنیان وابسته به واحد اصفهان در ارتباط با بحث های فن بازار دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: 203474

وب گردی

وب گردی