ایسکانیوز: رئیس شورای عالی استان‌ها با ابراز انزجار از اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: ما مسلمانان نسبت به آئین و نبی مکرم اسلام (ص) تعصب خاصی داریم و اشاعه ادب به ساحت قدسی ائمه‌مان را نمی‌پذیریم و در برابر آن سکوت نمی‌کنیم.

غلامرضا بصیری پور افزود: اسلام هراسی از گذشته در اروپا وجود داشته ولی در سال‌های اخیر این مساله ملموس تر شده است و سران کشورهای اروپایی نیز با ترفندهایی همچون حادثه نشریه فرانسوی‌ به آن دامن می‌زنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه سران اروپایی به سرکردگی صهیونیست‌ها در تلاش هستند تا با اسلام هراسی خود ساخته، به مقدسات مسلمانان توهین و از ترویج این دین آسمانی جلوگیری شود، اظهار کرد: دشمنان اسلام گمان کرده‌اند با توهین به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) که عامل وحدت تمام مسلمین است. می‌توانند اسلام هراسی را در غرب نهادینه کنند و مانع نفوذ روز افزون این دین آسمانی شوند اما هرچه به این اقدامات ادامه دهند، اتحاد مسلمین بیشتر می‌شود، از سویی دیگر اذهان بیدار در غرب که عمدتا نیز جوانان هستند به دنبال مطالعه درباره دین آسمانی اسلام می‌روند و این مقدمه‌ای برای آگاهی آنان خواهد شد.

بصیری پور در پایان با تاکید بر لزوم واکنش مسلمانان و کشورهای اسلامی به این اهانت‌ها، پیشنهاد تحریم کالاهای فرانسوی در بازار کشورهای اسلامی داد.
کد خبر: 203746

وب گردی

وب گردی