تهران - ایسکانیوز: سردار  صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و چند تن از شهدای حزب‌الله در مسجد امیرالمؤمنین تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهادت مجاهدین بزرگواری همچون سردار الله‌دادی و فرزند شهید عماد مغنیه و دیگر عزیزان شهید را به محضر امام زمان و ملت‌های آزادیخواه لبنان و ایران تسلیت می‌گویم. وی افزود: به نظر می‌رسد که جبهه واحدی شکل گرفته که  یک طرف آن قدرت‌های بزرگی مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و جبهه نفاق عربی قرار دارند و به مقابله با بیداری اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی می‌پردازند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا افزود:‌ ناامنی مردم در سوریه و عراق باعث خوشحالی و امنیت رژیم صهیونیستی است و ما اتحاد جبهة‌النصره را در منطقه سوریه و قنیطره با رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم، بسیاری از مجروحان جبهةالنصره در سرزمین اشغالی مداوا می‌شوند و یا اینکه هلی‌کوپترهای صهیونیستی با اطلاعاتی که از داخل جبهة‌النصره دریافت می‌کنند،مناطق سوریه را بمباران می‌کنند.
وی افزود: نا امنی در عراق و سوریه و حتی نا امنی در افغانستان را نا امنی در ایران می‌دانیم، این فرزندان بزرگوار و سردارانی مانند الله‌دادی برای امنیت منطقه و امنیت مردم در سوریه، لبنان و عراق و در کل برای امنیت منطقه،  به شهادت رسیده‌اند.
سردار صفوی با بیان اینکه نا امنی در عراق و سوریه و حتی نا امنی در افغانستان را ناامنی در ایران می‌دانیم، تاکید کرد: این فرزندان بزرگوار و سردارانی مانند الله‌دادی برای امنیت منطقه و امنیت مردم در سوریه، لبنان و عراق و در کل برای امنیت منطقه،  به شهادت رسیده‌اند.


 

 
کد خبر: 204878

وب گردی

وب گردی