تهران-ایسکانیوز: فیاض زاهد گفت: متاسفانه متوليان برخی رسانه های اصولگرا با شیطنت به دنبال بهانه هستند تا نیشتری دوباره به آیت الله هاشمی بزنند درحالی که وی یکی از مظلومین کشور ما است.

فیاض زاهد در گفتگو با ایسکا نیوز با اشاره به اظهارات اصولگرایان مبنی بر قرابت رحیمی(معاون اول احمدی نژاد) با اصلاح طلبان و طیف آیت الله هاشمی اظهار داشت: رحیمی حاصل سیستم احمدی نژادی است و اوست که مسئولیت حرفه ای مدیریتی و اخلاقی این اتفاق را برعهده دارد.

وی ادامه داد: من در این زمینه با یک خبرگزاری اصولگرایی گفتگو کردم اما این رسانه در یک کار غیر اخلاقی و غیر شرافت آمیز از قول من نوشته است فساد رحیمی مربوط به دوران هاشمی و مسئولیتش در دیوان محاسبات است. تعجب کردم که چطور از مصاحبه من چنین برداشتی کرده اند. البته این امر مورد اقبال رسانه های اصولگرا شده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اساسا تفکر پوپولیستی احمدی نژاد بود که منجر به فسادهای گسترده شد. از ماجرای آقای معاون اول و بانک صادرات گرفته تا به وجود آمدن بابک زنجانی، همه از تفکرات احمدی نژاد نشات گرفته بود. متاسفانه رسانه مذکور اصرار می کند که ماجرا را به هاشمی وصل کند.

زاهد با بیان اینکه رحیمی را از دوران استانداری کردستان که منجر به تخلفات انتخابات آقای خاتمی شده بود می شناسم، گفت:در دوره آقای هاشمی، رحیمی و احمدی نژاد استاندار بودند و اگر احمدی نژاد بخواهد خودش را از هر خطایی مبرا دانسته و همه اتفاقات را به گذشته ربط دهد، یک فرافکنی غیر اخلاقی است.

زاهد اظهارات اخیر اصولگرایان مبني بر نزديكي رحيمي به آيت الله هاشمي رفسنجاني را از اخلاق به دور دانست و خاطرنشان کرد: این جریان نمی خواهد مسئولیت حرف ها و کارهای خود را بپذیرد. الان است که متوجه می شویم. حرف امام خمینی(ره) که گفته بود این ها قادر به اداره کردن یک نانوایی هم نیستند کاملا درست بوده و ان پیر سفر کرده این ها را خوب می شناخته است.

وي افزود: این ها در یک فضاسازی مسموم دست و پا میزنند تا نقش خود در انتخاب احمدی نژاد را در حمایت 8 ساله و سکوت در برابر این حجم از تخلفات، بی سلیقگی در حوزه های داخلی و بین المللی را بر گردن جریان رقیب بیندازند.

 
کد خبر: 204937

وب گردی

وب گردی