تهران – ایسکانیوز: بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه بین تیم های چلسی و لیورپول چندان بی حاشیه نبود. در این بازی که با برتری یک بر صفر آبی‌های لندن به پایان رسید دیگو کاستا مهاجم این تیم بارها با بازیکنان لیورپول درگیر شد و در یکی از صحنه‌های بازی پایش را عمدا روی پای بازیکن تیم لیورپول قرار داد که موجب مصدومیت او شد.

اتفاقی که با اعتراض شدید لیورپولی‌ها و درگیری نسبی آنها با این مهاجم برزیلی الاصل مواجه شد و حالا خیلی‌ها منتظر رای کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال انگلیس درباره حرکت کاستا هستند.

به گزارش ایسکا به نقل از اکیپ، جوی که علیه کاستا به راه افتاده حالا حسابی مورینیو را عصبانی کرده است: «متوجه منظور شما که می گویید «روی پای بازیکن حریف راه رفته» نمی شوم. منظورتان چیست؟ آن حرکت کاملا تصادفی بود. ولی شماها (خبرنگاران) همگی تحت تاثیر کمپانی‌ای قرار گرفته‌اید که علیه ما است؛ کمپانی‌ای که مشاور Sky (جیمی ردنپ) آن را اداره می‌کند و یک ریز از «جنایت» کاستا حرف می‌زند. از این گذشته اصلا من نمی‌دانم چطور تلفظ می‌شود و وقتی این شبکه را می‌بینم سریع آن را عوض می‌کنم. می‌دانم که مشاوران تلوزیونی عاشق ما به ویژه من هستند. این افراد در صندلی راحتی‌شان فرو می‌روند، پول می‌گیرند و فکر می‌کنند همیشه حق با آنها است. آنها بدون احساس هیچ گونه فشار و استرسی فقط حاشیه سازی می‌کنند».

البته منتشر شدن فیلم صحنه‌ای که کاستا پایش را روی پای بازیکن رقیب می‌گذارد نشان می‌دهد که خیلی هم حق با مورینیو نیست و این بازیکن عمدا چنین حرکتی می‌کند. موردی که اعتراض برندان راجرز، سرمربی لیورپول را هم در پی داشت: «کاستا می‌توانست از برخورد با بازیکن من پرهیز کند ولی او با زیرکی بدون اینکه داور متوجه شود آن حرکت را انجام داد. جای تاسف است که بازیکنی با چنین کیفیت، دست به چنین کارهایی می‌زند ... کاستا شانس آورد که اخراج نشد».


کد خبر: 205420

وب گردی

وب گردی