تهران – ایسکانیوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی با گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از راه اندازی و افتتاح پایگاه های گشت مشترک در تمام استان ها تا پایان شش ماه نخست سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حدوداً دو ماه پیش بود که خبر ایجاد اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در این سازمان پیچید و سکان هدایت این اداره کل به محمدحسن سرابیان سپرده شد و اکنون پس از پاسخگویی به ضرورت ایجاد این اداره کل در گفتگوی قبل، به دنبال تشریح آخرینن وضعیت گشت مشترک در سطح کشور هستیم.
محمدحسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی با گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به خبرنگار این سازمان در مورد آخرین وضعیت گشت مشترک گفت: راه اندازی و افتتاح پایگاه های مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی در میادین میوه و تره بار و بازار پر تردد استان های تهران، اصفهان، شیراز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان و قم انجام شده و ایجاد این پایگاه ها در سایر استان ها نیز در دست بررسی است.
وی افزود: این پایگاه های مشترک با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و دسترسی سریع مردم به شکایت در این استان ها ایجاد شده که 17 کانکس در 7 استان و 5 نقطه پایگاه گشت مشترک در استان تهران در بازارهای شوش، تجریس، شهرستانی ها، تره و بار مرکزی و نازی آباد مستقر شده است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی با گشت های مشترک سازمان تعزیرات در پاسخ یه این سوال که وضعیت پایگاه مشترک در سایر استان ها چه زمانی مشخص می شود نیز گفت: با برنامه ریزی ها ی انجام شده ایجاد پایگاه مشترک در تمام استان ها در دست راه اندازی است و در صورت مساعد بودن شرایط تا پایان 6 ماه نخست سال آینده این پایگاه ها در بازارهای مرکزی و پرتردد تمام استان ها مستقر خواهد بود.
کد خبر: 205691

وب گردی

وب گردی