تهران-ایسکانیوز: جزئیات برگزاری و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 اعلام شد.

برگزاری آزمون و پرینت كارت شركت در آزمون

آزمون برای ‌136 كد رشته‌‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 15،‌ 16 و 17 بهمن‌ماه سال 1393 و براساس اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار می شود.

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یك‌ از كدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی كارت شركت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول اعلام شده است.

كارت شركت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز یكشنبه 12 بهمن ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد رهگیری) نسبت به پرینت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است. لذا كلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

آندسته از داوطلبانی كه علاوه بر كد رشته امتحانی اصلی متقاضی شركت در یكی از 67 كدرشته امتحانی(رشته های شناور) به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید كارت شركت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی كارت مراجعه کنند.

برگزاری آزمون 9 رشته منحصرا در تهران

آزمون‌ كدرشته‌‌های امتحانی 1128 (آموزش زبان ژاپنی)، 1129 (زبان و ادبیات اردو)، 1154 (مطالعات دفاعی استراتژیك)، 1155 (اطلاعات استراتژیك)، 1156 (آماد)، 1157 (مدیریت بحران) ، 1287 (مهندسی طراحی محیط زیست)، 1356 (نمایش عروسكی) و ‌‌1360 (مجموعه موسیقی‌)، منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریك از كد‌رشته‌های امتحانی مذكور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی كارت شركت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

آزمون كدرشته امتحانی 1152 (مجموعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) منحصراً در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود. لذا حوزه امتحانی داوطلبان این كدرشته امتحانی با توجه به استان محل اقامت آنان (براساس تقاضانامه ثبت‌نامی تكمیلی توسط داوطلبان) تعیین شده است كه لازم است این داوطلبان با توجه به آدرس درج شده بر روی كارت شركت در آزمون خود به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای 7 كدرشته امتحانی شامل كدرشته‌های امتحانی 1147، 1149‌،‌1150‌، 1151، 1158،1153‌و 1159 كه ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای كه هریك از ارگانهای ذیربط صادر می کنند آزمون این كدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان كارت شركت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

 

 
کد خبر: 205726

وب گردی

وب گردی