تهران-ایسکانیوز: به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 600 برنامه متنوع برگزار خواهد کرد.

حسین منوری مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح برنامه های این دانشگاه در ایام دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  در ایام فرخنده دهه فجر برنامه های متنوع و گوناگونی به همت روابط عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی ، بسیج کارکنان و تشکل های اسلامی و سیاسی تمامی واحدها برگزار خواهد شد.

مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این ایام بیش از 600 جشن و مراسم متنوع در تمامی واحدها، مراکز با انجام فضا سازی مناسب ، آذین بندی با تاکید بر پرچم جمهوری اسلامی ایران، غبار روبی مزار گمنام شهدا در تمامی واحدها و تکریم این یادگاران روزهای پرافتخار ایران اسلامی از سوی دانشجویان کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقات دهه فجر

منوری برگزاری مسابقات کتاب خوانی با محوریت موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه های انقلاب اسلامی را یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام الله دهه فجر خواند و گفت: این  مسابقه با جوایز نفیس و ارزنده با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی در میان دانشجویان و به صورت اینترنتی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه بازدید از موزه ها با اولویت موزه های مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی در 10 روز دهه فجر برای دانشجویان و با همت اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی یکی دیگر از برنامه های دانشگاه در این ایام است.

برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی

مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بسیج کارکنان نیز علاوه بر برگزاری برنامه های این ایام در سطح واحدها به صورت سراسری در طول دهه فجر نمایشگاه عکس و نقاشی و گرافیک با موضوع انقلاب اسلامی و ریشه ها و آثار آن را در سازمان مرکزی برگزار خواهد کرد.

وی از توزیع بسته های فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این بسته ها در تمامی واحدها در میان دانشجویان کارکنان و اساتید و در سازمان مرکزی در میان کارکنان توزیع خواهد شد.

منوری تصریح کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حضور در مرقد امام و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهد بود.

حضور پر شور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را یکی از مهمترین برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی خواند و گفت: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مدیران، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به صورت پررنگ در صفوف منسجم ملت ایران حضور خواهند داشت. همچنین با هماهنگی های انجام شده با ستاد بزرگداشت دهه فجر غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر راهپیمایی، اقلام فرهنگی متنوع به همراه پرچم ایران را در میان مردم توزیع خواهد کرد.

وی در تشریح دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام الله دهه فجر به اردوی تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه اشاره کرد و گفت: این اردوها از تاریخ 21 تا 24 بهمن ماه در واحد بوشهر برگزار خواهد شد.

منوری از برگزاری همایشی با موضوع تجلیل از پژوهشگران انقلاب و اندیشه های امام در واحد شهر ری خبر داد و گفت: این همایش نیز در 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان ایران برگزار خواهد شد.

به گفته منوری در همین روز برنامه با شکوهی در حال و هوای بزرگداشت این ایام در راستای تقدیر و تکریم استادان پیشکسوت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به همت این واحد و با حضور مدیران، معاونان و استادان برگزار می شود.

مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بخش دیگر برنامه های دانشگاه آزاد در ایام دهه فجر را مربوط به اقدامات و فعالیت های معاونت ورزش دانست و گفت: این معاونت نیز در این ایام با برگزاری دو برنامه مجزا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راگرامی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: گردهمایی معاونین و مدیران ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز در روزهای 15، 16، و 17 بهمن ها و همچنین تجلیل از مراسم قهرمانان مدال آور اینچوان در دانشگاه آزاد اسلامی در 13 بهمن از جمله دو برنامه معاونت ورزش در ایام دهه فجر خواهد بود.

منوری از برگزای جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در روز 19 بهمن ماه در سازمان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این جشن با حضور مدیران ومعاونان و تمامی کارکنان سازمان مرکزی در محل تالار شهید مطهری و با همت مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و بسیج کارکنان و معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی برگزار خواهد شد.

مدیر کل رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در حوزه پزشکی نیز  به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در تاریخ 19 بهمن در سالن اجتماعات بیمارستان فرهیختگان از دستاوردهای حوزه علوم پزشکی دانشگاه ازاد اسلامی در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات سلامت رونمایی خواهد شد.

 
کد خبر: 205763

وب گردی

وب گردی