تهران- ایسکانیوز: با نزدیک شدن به ایام دهه فجر، حال و هوای این روزهای شهر و کشور متفاوت است. هر کدام از نهاد ها به نحوی در تلاش هستند امسال هم مثل سال های گذشته مراسم های خوبی در کشور برگزار شود. مردم هم به نوبه ی خود که همیشه در صحنه حاضر بودند امسال  هم ،  همانند سال های گذشته با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند تا حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی، بنیان گذار آن امام خمینی(ره) و رهبر کشور، آیت الله خامنه ای نشان بدهند.

دکتر سعید خال، معاون امور اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهشت زهرا در گفت و گو با ایسکانیوز برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر را اعلام کرد: سازمان بهشت زهرا و شهرداری حرم مطهر امام خمینی(ره) برنامه های وسیعی در زمینه اجتماعی و فرهنگی برای ایام 26 سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته است. از میان چند مراسم رسمی که در کشور برگزار می شود مفتخریم که میزبان سه مراسم ملی و کشوری در سازمان مقدس بهشت زهرا و حرم مطهر امام خمینی(ره) باشیم.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهشت زهرا گفت: در ساعت 9:33 دوازدهم بهمن ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور پیدا می کنیم و مراسمی را در این مکان برگزار می کنیم بعد از آن در ظهر همین روز بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر در قطعات شهدا جنب قطعه 17، جایگاه تاریخی و بیاد ماندنی جلوس سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) طی مراسم با شکوهی با حضور اقشار مختلف مردم گلباران خواهد شد.

خال افزود: همچنین در روز پنج شنبه 16 بهمن ماه  مراسم ملی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با عنوان"میهمانی لاله ها" در بهشت زهرا برگزار خواهد شدو هم زمان با آن در سراسر کشور این مراسم معنوی برگزار می شود. در ایام دهه فجر اقدامات فرهنگی دیگری از جمله برگزاری مسابقه عکاسی، مسابقه فجر بیداری، برپایی ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی صلواتی، اهدای گل به خانواده های معظم شهدا، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، عطرافشانی مزار شهدای شهرداری تهران، نمایشگاه عکس و آثار انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا برگزار می شود.نورپردازی، چراغانی و آماده سازی فضاهای شهری سازمان های بهشت زهرا(س) و حضور در راهپیمایی بیست و دو بهمن از سایر برنامه های این سازمان خواهد بود.

او در ادامه اشاره کرد: سازمان بهشت زهرا در ایام دهه فجر پذیرای همه شهروندان عزیز، خانواده های معظم شهدا، جانبازان وایثارگران در گلزار شهدا و بر بالین 30هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس و 4هزار شهید گمنام وگلگون کفن خواهد بود. امید است عزیزان با حضور در این مکان معنوی و مقدس یاد و خاطره ی رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی رضوان الله علیه را گرامی داشته و با شهدای گرانقدر سرزمین تجدید میثاق نمایند.
کد خبر: 205896

وب گردی

وب گردی