ایسکانیوز: رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در دیدار با استاندار فارس گفت: با توجه به وقوع حوادث گسترده در استان فارس، نیاز به استقرار پایگاه منطقه‌ای جنوب کشور در این استان احساس می‌شود.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی با اشاره به وسعت جغرافیایی استان فارس و ضرورت رسیدگی به تمام امور استان افزود: براین اساس باید عملیات امداد و نجات به صورت مستقل صورت گیرد و بر این اساس ایجاد پایگاه منطقه‌ای در جنوب کشور احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با استقرار این پایگاه منطقه ای در جنوب کشور، ضرورت دارد به سایر استان‌ها نیز خدمات امدادی ارائه و کنترل عملیات امدادی استان‌های همجوار نیز انجام شود خاطر نشان کرد: با استقرار این پایگاه مدت زمان امدادرسانی و پاسخگویی به حوادث، کاهش خواهد یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به موفقیت وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم افزود: درنظر داریم ارائه خدمات هلال احمر به گونه‌ای شود که مردم این خدمات را به خوبی احساس کنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که خدمات ارائه شده چشمگیر باشد و مردم از خدمات راضی باشند، حمایت‌های دولت و مجلس از جمعیت هلال احمر گسترش می‌یابد و ارائه خدمات مطلوب‌تر در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
کد خبر: 205990

وب گردی

وب گردی