تهران – ایسکانیوز: مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از 15 اسفند تا 15 فروردین 94 سازمان تعزیرات حکومتی طرح نوروزی را برای رفاه حال هموطنان ایجاد می‌کند.

به گزا رش خبرگزاری ایسکانیوز، فریبرز جوانشیری در رابطه با طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در نوروز 94، سازمان تعزیرات حکومتی کشیک برای طرح ویژه نوروز خواهد داشت که این طرح از پانزدهم اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین 94 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقدمات این طرح فراهم شده و به تعزیرات حکومتی سراسر کشور برنامه‌هایی را ابلاغ کرده‌ایم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را در این ایام انجام دهند و روسای شعب و مدیران دفاتر را انتخاب کنند. همچنین هماهنگی‌های لازم با اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت و استانداری‌ها انجام شود.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: این کشیک‌ها در ایام تعیین شده هم به صورت گشت‌های سیار و هم به صورت گشت‌های ثابت هستند. در ایام مذکور گشت‌های سیار ما هر روزه در سطح بازار حضور خواهند داشت، شعب ثابت ما نیز از ساعت 8 صبح تا 9 شب در دفاتر محل خدمت خود حضور دارند، البته اگر بعد از 9 شب نیز نیاز به فعالیت شعب ثابت باشد محدودیتی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در واقع می‌توان گفت گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در این ایام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر پرونده‌ای در ایام طرح نوروزی تشکیل شود همان موقع رسیدگی و اجرا خواهد شد؛ در واقع به پرونده‌ها در ایام نوروز جداگانه رسیدگی می‌شود.
کد خبر: 205998

وب گردی

وب گردی