تهران- ایسکانیوز: معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در دیدار مقامات ترکیه ای از توسعه همکاری ها در چارچوپ توافق های اجلاس دی هشت و حمایت از صنایع کوچک و متوسط یا sme ها خبر داد و گفت : ایران و ترکیه موتور محرک اجلاس دی هشت هستند.
به گزارش روابط عمومی وبین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، سید محمد علی سید ابریشمی در دیدار قائم مقام رئیس سازمان صنایع کوچک ترکیه، مبادلات تجاری دو کشور را اندک دانست و گفت : تعاملات خوبی میان سیاستگذاران وفعالان بخش خصوصی دوکشور وجود دارد که امیدواریم این همکاریها در جهت توسعه وحمایت از صنایع کوچک افزایش یابد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ؛ گسترش همکاری این سازمان با سازمان صنایع کوچک ترکیه را در انتقال تجارب و فناوری موثر دانست و گفت: سازمان ما بیشتر در حوزه تکمیل زیرساخت های صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی متمرکز بوده و کمتر به صنایع کوچک پرداخته است.
سید ابریشمی اظهار داشت : با توجه به اهمیت و جایگاه صنایع کوچک یک معاونت در سازمان ایجاد شده است.
وی افزود : سرمایه گذاری در تکمیل و کیفی سازی زیرساخت های صنعتی وقت و هزینه زیادی از این مجموعه می گیرد و این امر باعث شده است اجرای سیاست های حمایتی از صنایع کوچک کمترمورد توجه قرار گیرد.این درحالی است که ترکیه سازمان مستقلی به صنایع کوچک اختصاص داده وتوانسته است برنامه های حمایتی مناسبی از sme داشته باشد.
کد خبر: 206132

وب گردی

وب گردی