تهران - ایسکانیوز: آیت الله سید حسن خمینی در حاشیه حضور اعضای هیئت دولت در مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: در میان صحبت های رئیس جمهوری یک تعبیری از امام بود که اولین بار در تاریخ سیاسی ایران خود رئیس جمهوری این لقب را به کار بردند و این از افتخاراتی است که قبل از دولت تدبیر و امید برای وی به حساب می آمد و پس از این واژه در ادبیات سیاسی ما به عنوان آرمان برای ما باقی ماند.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) ادامه داد: نکته دیگر این بود که در همان روزهای بازگشت امام از پاریس به تهران شهید مطهری درباره شخصیت امام (ره) گفت: 4 ایمان در وجود بنیان گذار انقلاب مشاهده می شود.

وی افزود: ایمان به خدا، مردم و امت، هدف و راه چهار ایمانی بود که به گفته شهید مطهری در وجود امام مشاهده می شد.

آیت الله سید حسن خمینی گفت: کسی که 4 ایمان را با خود به همراه دارد حتما پیروز است و انتظار ما از همه مسئولان در همه دوره ها بویژه در این دوره که شاگردان امام (ره) در مسند کار هستند جریان این 4 رفتار را در دولت اسلامی مشاهده کرد.

نوه امام راحل: ایمان به خداوند رمز پیروزی، ایمان به مردم پشتیبان دولت و ایمان به هدف و به راهی که انتخاب می کنیم تا به آن هدف برسیم رهنمون شویم.

وی ادامه داد: همه انتظار داریم در راه و تدبیر دولت این 4 ایمان را ببینیم و خوشحالیم نتیجه آن استقامت و مقاومت در مجموعه دولتمردان و امت اسلامی است.

آیت الله خمینی اگفت: جامعه انتظار و امید دارد و ما هم امید داریم و امید، متکی به سابقه روشنی است که برادران ما در دولت دارند و تدبیر و شجاعت در سایه ایمان در دولت مردان بویژه رئیس جمهوری متزلزل نشود.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) ضمن تبریک ایام دهه فجر به مردم، دولت و رهبری خاطر نشان کرد: ما با دولت شریک می شویم تا روزهای خوب را برای کشور داشته باشیم و امیدواریم این روزها برای همه ما به یاد ماندنی باشد.
کد خبر: 206151

وب گردی

وب گردی