تهران-ایسکانیوز: سید محمد غرضی  در گفتگو با ایسکانیوز در باره نامه اعلام برائت  رحیمی از احمدی نژاد گفت: نشانه‌ها حاکی از آن است که رای‌های مجلس هشتم  خرید و فروش شده  یا مورد تبلیغات جهت دار سیاسی  قرار گرفته است لذا در نظام اسلامی اگر کسی برای حاکمیت برمردم از طریق  تزریق پول عمل کند عاقبت آن همین می شود.

وزیر پست و تلگراف دوران سازندگی افزود:دوستان بعضا با هم دشمن  می‌شوند و فقط متقین هستند که دوستی آنها  ادامه پیدا می‌کند  و معمولا عاقبت  اینگونه ارتباطات و بده بستانهای  اداری و سیاسی همین است.

وی بیان کرد: من نظیر این اعلام برائت‌ها را در حزب توده، جبهه ملی وکودتای چپ مجاهدین  قبل از  انقلاب و  تشکیلات سیاسی  نظامی که در آن شرکت کردم شاهد بودم و دوستی‌هایی که برای رضای خدا نباشد و در راستای  متاع دنیا  شکل گیرد پا بر جا نمی‌ماند.

غرضی با اشاره به قسمتی از نامه رحیمی که عنوان شده 170 کاندیدای اصولگرا مجلس هشتم  به وسیله واسطه گری او از منابع مالی بهره‌مند شدند،گفت: مجریان دولتی چه در سمت باشند و چه نباشند وقتی  که آرائ مردم را با رای و پول بخرند قطعا عملشان  حرام است لذا هم امام فرمودند میزان رای ملت است و هم مقام معظم رهبری فرمودند رای حق ناس است.

وی تاکید کرد: نشانه ها حاکی از آن است که رای‌های مجلس هشتم  خرید و فروش شده  یا مورد تبلیغات جهت دار سیاسی  قرار گرفته که  شده  نتیجه این رفتار را اکنون ملاحظه می کنیم لذا در نظام اسلامی اگر کسی برای حاکمیت برمردم از طریق  تزریق پول  عمل کند عاقبت آن همین می شود.

غرضی پیرامون تلاش تعدادی از نمایندگان مجلس برای معرفی آن 170 کاندیدای مذکور به مردم و رسیدگی قوه قضاییه در این جریان عنوان کرد: اگر نمایندگان شاکی  داشته باشد  دستگاه قضایی رسیدگی  می کند و حق نمایندگان است که بابت طرح این موضوع  شکایت کنند و بگویند ما همچین اشتباهی  نکردیم و ما پول حرام  بابت  تبلیغات  نگرفتیم .

وی گفت:پیگیری مجلس برای معرفی نمایندگانی که از این منابع مالی سود بردند درست است اما  اگر به قصد تخریب دیگران  دنبال این کار باشند  عمل حرامی را مرتکب خواهند شد لذا اگر به قصد عدالت بروند تکلیف خودشان است .

 
کد خبر: 206154

وب گردی

وب گردی