تهران - ایسکانیوز: رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: حفاظت و اطلاعات در جهت سلامت و نظارت درونی قوه قضائیه حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین خطیب در دیدار با امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی افزود: صیانت، نگهبانی و حفاظت از دستگاه قضایی بر عهده حفاظت و اطلاعات است.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید با حفظ استقلال چه به دلیل فرصت‌های موجود و چه آسیب‌های طبیعی بدون دخالت سایر نهاد‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و با تعامل سازنده و ثبات مثبت و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود عمل کند.

وی از کارکنان دادگستری استان خواست تا با انگیزه و فعال و به کمک الطاف الهی، همت خالصانه و یاری مسئولین تلاش کنند تا هر چه بیشتر به مردم خدمت کنند.

امام جمعه بجنورد نیز ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان به دلیل تعامل خوب و مستمر تصریح کرد: حفاظت و اطلاعات پشتوانه صحت و ناظر بر قضات است.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه خداوند همواره ناظر بر اعمال ماست اظهار داشت: چشم‌های بیدار در عالم هستی همواره وجود دارد و سازوکارهای دیگر در جهت دور کردن ما از غفلت است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی نیز گفت: فعالیت‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان باعث شده که دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته از خطرات زیادی مصون باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با اشاره به تعامل خوب دادگستری و ائمه جمعه و روحانیت استان تصریح کرد: تعامل مداوم روحانیت و دستگاه قضایی استان و گردهمایی روحانیون در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی نتایج بسیار مثبتی داشته است.

براساس این گزارش از زحمات سید حسین احمدی رییس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر و سید جواد ایلالی به عنوان رییس جدید معرفی شد.
کد خبر: 206446

وب گردی

وب گردی