تهران- ایسکانیوز: بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از عضویت این واحد دانشگاهی در باشگاه همکاری‌های بین‌المللی آکسفورد (OICC) خبر داد.

بهروز میرز گفت: با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، گواهینامه عضویت این واحد دانشگاهی در باشگاه مرکز همکاری‌های بین المللی آکسفورد (OICC) از طرف این مرکز صادر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درخصوص خدمات این باشگاه اظهار کرد: خدماتی که به اعضای باشگاه ارائه می‌شود شامل برگزاری و امکان شرکت در کارگاه‌های تخصصی در سطح بین‌المللی، دسترسی به وب سایت مخصوص اعضا و منابع علمی، دریافت خبرنامه جامع الکترونیک، ارائه مشاوره از سوی مشاوران OICC با واحد‌های عضو در اجرای پروژه‌های آموزش عالی و ارائه تخفیف ویژه به مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان واحدهای عضو برای شرکت در کلاس‌های تخصصی با خدمت در کشور انگلستان است.

میرزا سابقه فعالیت گسترده در سیستم‌های آموزش عالی در سطح بین الملل، آشنایی با روش‌های نوین مدیریت آموزش و پژوهش، تجربه در برقراری و توسعه همکاری‌های بین المللی، حضور مشاوران و متخصصان مجرب بین المللی را از ویژگی‌های مرکز OICC برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این همکاری بتواند در اجرای پروژه‌های نوین آموزشی و ایده‌های مدرن بین‌المللی در واحد کرج مثمر ثمر واقع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته در این واحد دانشگاهی به آنا گفت: به زودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی و با تاسیس دفا‌تر و شعب خارج از کشور رویکردی نوین در آموزش عالی خواهد داشت.
کد خبر: 206494

وب گردی

وب گردی