تهران – ایسکانیوز : در دومین جلسه وزیر راه و شهرسازی با مسئولین مسکن مهر پردیس وزیرمخالفت خود با هر گونه افزایش قیمت و فشارمالی برمردم را اعلام کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این خبر به ایسکانیوز گفت : بحث افزایش قیمت 12 میلیون تومانی مسکن مهر با توجه به مصوبه ای که دردولت دهم اخذ شده بود در دو موضوع کلی این اجازه را به متولیان مسکن مهر داده بود تا بتوانند نسبت به افزایش قیمت اقدام کنند .

احمد اصغری مهرابادی ادامه داد: تاکنون با توجه به تصمیم و نظر نهایی وزیر راه و شهرسازی دال بر جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت در ساخت مسکن مهر تصمیم و قطعیتی پیرامون این افزایش قیمت صورت نگرفته است .

مهر آبادی افزود : بر اساس یکی از این دو موضوع کلی در این مصوبه این اجازه به متولیان مسکن مهر داده شده بود تا در شهرک سازی های جدید در مناطقی با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر از محل فروش اراضی به خود مردم در بخشهایی زیر بنایی کمک های مالی لازم صورت بگیرد .

مهر آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مبلغ وام 20 میلیونی متقاضیان مسکن مهر پردیس از 20 میلیون تا 25 الی 30 میلیون این امکان برای دارندگان و متقاضیان فراهم شده است تا نسبت به تکمیل پروژه خود اقدام نمایند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصمیم گیریهای اخیر دال بر تامین منابع مالی لازم از طریق شهرداری ها و تامین منابع از محل فروش اراضی جدید گفت: این تصمیم اخیر کمک شایان توجهی به کم شدن هزینه نهایی ساخت مسکن مهر خواهد کرد و از فشار بر مردم خواهد کاست .

مهرآبادی در خاتمه یادآور شد: هر گونه افزایش قیمت در تکمیل فرایند مسکن مهر پردیس در مراحل تصمیم گیری است و طی جلسات آتی که تاکنون دو مرحله از آن سپری شده است منتظر تصمیم نهایی وزیر راه و شهر سازی است .

به گفته وی، تصمیم وزیر راه خودداری از هرگونه افزایش قیمیت در این زمینه است و بیشتر منتظر ارائه گزارش نهایی از هزینه های تمام شده و منابع مالی مورد نیاز برای ارائه خدمات و زیرساخت ها است تا در صورت تصویب هر گونه افزایش قیمت، این مهم با نظارت وزیر نهایی شود.
کد خبر: 206527

وب گردی

وب گردی