تهران- ایسکانیوز: «ایستاده گویی برای ویدئو آرت» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نشست «ایستاده گویی برای ویدئو آرت» با با همکاری کانون پژوهشی پله و وب سایت پله و با حضور صالح تسبیحی، امیرعلی قاسمی، پوریا جهانشاد، ژینوس تقی زاده، سهراب کاشانی، شادی نویانی، ندا رضوی پور و محمد شیروانی شنبه 11 بهمن در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایستاده گویی در مقابل نشست به کار برده می‌شود و منظور از آن برنامه‌ای است که کارشناسان و صاحب نظران هنر به شکل ایستاده و انفرادی، به بیان ایده و نظراتشان خواهند پرداخت. صالح تسبیحی، امیرعلی قاسمی، پوریا جهانشاد، ژینوس تقی زاده، سهراب کاشانی، شادی نویانی، ندا رضوی پور و محمد شیروانی در یک برنامه دوساعته، هر کدام 15 دقیقه زمان دارند و قرار است به شکلی خلاق و انفرادی به موضوع  ویئو آرت بپردازند.

این نوع بیان و شکلِ سخن رانی کمتر در ایران شناخته شده است. ویدئو آرت نیز به عنوانِ یک هنر هفتاد ساله، در میان هنرهای جدید طبقه بندی می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای شناساندن و توسعه آن در ایران به نظر کافی نمی‌رسد. در همین راستا اهالی هنر کوشیده‌اند برنامه تازه‌ای برای این هنر کمتر شناخته شده در ایران پیش بینی کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند شنبه 11 بهمن ساعت 17:30 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.
کد خبر: 206566

وب گردی

وب گردی