تهران - ایسکانیوز: کاپیتان تیم ملی در بازی این هفته اوساسونا غایب خواهد بود.

با شروع جام ملت‌های آسیا، باشگاه اوساسونا جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد دو بازیکن ایرانی‌اش را برای چند هفته از دست داد. انصاری‌فرد در اوساسونا معمولا نیمکت نشین است اما نکونام جزو بازیکنان ثابت این تیم محسوب می‌شود. با توجه به حذف تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادرفنی اوساسونا امیدوار بودند نکونام را برای بازی یکشنبه تیم‌شان با رئال ساراگوسا در اختیار داشته باشند اما کاپیتان تیم ملی، بخاطر مشکلات اقامتی نمی‌تواند فعلا به اسپانیا برگردد.

باشگاه اوساسونا با تایید غیبت نکونام در بازی این تیم مقابل اوساسونا اعلام کرده او بعد از حل مشکل اقامتش در اسپانیا، به این کشور بازمی‌گردد تا از هفته بیست و چهارم دوباره در ترکیب اوساسونا قرار بگیرد. انصاری‌فرد دیگر بازیکن ایرانی اوساسونا جمعه به پامپلونا می‌رسد و مشکلی برای بازی مقابل ساراگوسا ندارد. البته گفته می‌شود انصاری‌فرد در نقل و انتقالات زمستانی اوساسونا را ترک می‌کند و با یک تیم پرتغالی قرارداد می‌بندد.

اوساسونا که سال قبل به دسته دوم اسپانیا سقوط کرد، در رده دهم قرار گرفته و 5 امتیاز با منطقه پلی‌آف صعود به لالیگا فاصله دارد.
کد خبر: 206706

وب گردی

وب گردی