تهران - ایسکانیوز: حسین فرکی از عملکرد و نتیجه‌گیری سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

سرمربی سپاهان که پیش از این از نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتقاد کرده بود، امروز روی خط برنامه ورزش و مردم آمد. فرکی که به نظر می‌رسید نسبت به سرمربی تیم ملی تغییر موضع داده گفت اگر انتقادی هم شده از سر دلسوزی بوده است: «قبل از هر چیز تمام دست‌اندرکاران تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. برای کادر فنی تیم ملی احترام زیادی قائلم و معتقدم آنها تیم برای این تیم زحمت می‌کشند و تیم ملی نیز متعلق به مردم است. اگر انتقادی می‌شود از سر دلسوزی است ،حالا چه مثبت باشد، چه منفی. به اعتقاد من اگر اتفاقات بازی با عراق نبود و داوری شرایط بهتری داشت ما می‌توانستیم این تیم را شکست داده و راهی مراحل بالاتر و حتی فینالیست شویم. وقتی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 3 برد کسب کرده و در بازی حذفی هم با وجود 80 دقیقه بازی با یک یار کمتر بازی را نباخته و در پنالتی مغلوب شده است یعنی اینکه از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است.»

فرکی برای نگه داشتن کی‌روش با مردم هم‌نظر است: «یک‌سری اتفاقات خوب در تیم ملی افتاده و این تیم انسجام و اتحاد خوبی رسیده است. امیدوارم این روند در تیم ملی ادامه پیدا کند چه با مربی خارجی و چه با مربی داخلی. در مورد کی‌روش هم باید به نظر مردم احترام بگذاریم. امیدوارم در ادامه راه تیم ملی با کی‌روش بتواند نتایج خوبی را کسب کند و راهی جام جهانی 2018 شود. مردم خواستار ماندن کی‌روش هستند و من هم اعتقاد دارم که او بماند بهتر است.»

او درباره بازی امروز تیمش با استقلال هم توضیح داد: «فلسفه تیم ما در میدان ارائه بازی هجومی و تلاش برای پیروز شدن است و در هر بازی با این تفکر وارد میدان می‌شویم. در گذشته شاید یکسری اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون بازی سپاهان و استقلال رخ داده باشد و امیدوارم امروز چنین مسائلی را شاهد نباشیم و هر دو تیم به دنبال این باشند که بازی زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه دهند. لیگ بعد از تقریبا 50 روز آغاز شده و طبیعی است که تیم‌ها از فرم گذشته خود خارج شده و به چهره جدیدی به مصاف حریفان خود بروند. در این شرایط دیگر نمی‌شود گفت تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند. به هر حال ما هم سعی می‌کنیم از تمام پتانسیل خود استفاده کرده و یک بازی خوب مقابل استقلال به نمایش بگذاریم. ما به جز دو ملی‌پوش 3 بازیکن هم در تیم امید داشتیم اما با این حال دنبال این هستیم که با کار گروهی نتیجه بگیریم.»
کد خبر: 206771

وب گردی

وب گردی