تهران- ایسکانیوز: جلیل اکبری صحت گفت: محتوای شماره اول نشریه روزانه شماره اول این نشریه به ساحت رسول اکرم(ص) اهدا می شود که در آن رویکرد سینما را نسبت به توهین مقدسات می بینیم.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، جلیل اکبری صحت درباره نشریه روزانه جشنواره سی و سوم گفت: این نشریه مانند تمام نشریه های دیگر بخش هایی مثل تحلیل، خبر و گزارش دارد و به طور عمده سعی می کند مواضع جشنواره را منتشر کند.
وی ادامه داد: ویژگی اول مجله ما در شکل گرافیکی آن است و دوم مطالبی است که تولید می شود ضمن اینکه ما مانند سایر مجلات فقط به گفتگو بسنده نکرده ایم و از گفتگوها به عنوان یک سند استفاده کرده ایم.
سردبیر نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر درباره چگونگی روند نوشتاری در این نشریه گفت: از تمام ترکیب ها و قالب های رایج روزنامه نگاری در این نشریه استفاده می کنیم ضمن اینکه نوآوری هایی برای جذابیت آن نیز انجام می دهیم.
وی  در ادامه خاطرنشان کرد:  بزرگترین شاخصه این نشریه، حضور تعداد بیشتری از روزنامه نگاران است تا فضای پویاتری ایجاد شود.
اکبری صحت درباره محتوای شماره اول این نشریه نیز گفت: شماره اول این نشریه به ساحت رسول اکرم(ص) اهدا می شود و علاوه بر برنامه های مراسم افتتاحیه و اختتامیه، مطالبی درباره وضعیت سینمای ایران و یا رویکرد سینما را نسبت به توهین مقدسات می بینیم.
وی با بیان اینکه مطالبی از هنرمندان درباره موضوع اهانت منتشر خواهیم داشت، افزود: شماره اول این نشریه فرهنگی- سینمایی خواهد بود و از یک نشریه روزانه با محوریت مطرح شده، بیشتر خواهد بود.
اکبری صحت خاطرنشان کرد: متاسفانه فیلم محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی به افتتاحیه نرسید پرونده مفصلی برای این فیلم تدوین کردیم که شامل گفتگو با مجیدی و دیگر عوامل فیلم است اما به دلیل اینکه فیلم در مراسم افتتاحیه حضور ندارد فعلا حذف می شود. امیدواریم جشنواره روزهای آینده شاهد نمایش فیلم باشد تا بتوانیم از این مطالب استفاده کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم نشریه روزانه مرکب از افراد حرفه ای روزنامه نگاری است و شهرام شکیبا به آن برگشته نیز حضور دارد. همچنین پیش شماره قبل از افتتاحیه و اختتامیه نیز داریم.
کد خبر: 206843

وب گردی

وب گردی