تهران- ایسکانیوز: پس از پایان سه بازی از سری رقابت های لیگ برتر مربان این تیم ها در کنفرانس خبری از بازی تیم شان و رقیب گفتند.

اغلب این مربیان نسبت به تعطیلی 50 روزه لیگ اعتارض داشتند ویکی از دلایل زیبا نبودن بازی ها را این تعطیلی عنوان کردند.

ذوب آهن یک – پرسپولیس صفر


یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن:همیشه به دنبال این هستم که تیمم پیشرفت کند و هیچ وقت به طور کامل از عملکردمان راضی نیستیم. همیشه دوست دارم بهتر شویم. قبلا هم گفتم قبل از تعطیلات وضعیت ما با وجود فشرده بودن لیگ بهتر بود. هر تیمی که به تعطیلات می‌رود کارش سخت می‌شود. ما برای بهتر شدن نیاز به برگزاری بازی داریم و هرچه جریان مسابقات ادامه پیدا کند بهتر می‌شویم.

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس: به دلیل اینکه فشار تمرینات روی بازیکنان زیاد بود بدن بازیکنان در این مسابقه سنگین بود و ما تمرینات سختی را در تعطیلات گذرانده بودیم و بازیکنان شادابی لازم را نداشتند. شاید به دلیل همین سنگین بودن بدن بازیکنان باعث شد در ضربات نهایی دقت لازم را نداشته باشیم. ما هم سوار بر بازی بودیم و هم فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم. تیمی که فرصت‌ها را از دست می‌دهد راحت غافلگیر می‌شود.

نفت تهران یک- استقلال خوزستان یک


علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت: در خیلی از بازی‌ها کسب یک امتیاز حرفه‌ای تر است و با همان یک گل می‌توانیم زمین را ترک کنیم. نباید در همه بازی‌ها به دنبال به ثمر رساندن دو سه گل باشیم. تیم ویسی با تجربه‌تر شده و تغییراتی داشته اما این موضوع طبیعی بود که آنها عقب بکشند. استقلال خوزستان یک شانس داشته که توانست به گل برسد.

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان: سال گذشته که تیم ما خیلی پیرتر از امسال بود کسی این موضوع را مطرح نمی‌کرد امسال که جوان‌تر هستیم به این موضوع اشاره می‌شود. امروز مجبور بودیم از بازیکنانی که سنشان بالاتر بود استفاده کنیم زیرا ممکن بود در صورت استفاده از بازیکنان جوان نتوانیم بازی را کنترل کنیم و یک امتیاز بگیریم.

ملوان بندر انزلی صفر- تراکتورسازی صفر


فیروز کریمی، سرمربی تیم ملوان: ملوان روز به روز بهتر بازی می‌کند و به آینده ملوان بسیار امیدوار هستیم و در لیگ برتر می‌مانیم. امروز بدشانس بودیم ولی در بازی بعد بهتر بازی می‌کنیم. پرسپولیس دوتا دوتا می‌برد و دوتا دوتا می‌بازد, این تیم را شکست می‌دهیم.

حسین خطیبی، مربی تیم تراکتورسازی: ملوان در نیمه اول فشار زیادی آورد اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بازی را از این تیم گرفتیم. یک مسابقه فیزیکی را از دو تیم مشاهده کردیم، به ملوان به خاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک می‌گویم امیدوارم این تیم با این پتانسیل هواداری موفق باشد و نسبت به نیم‌فصل اول عملکرد بهتری داشته باشد. واقعاً امروز توقع انجام این بازی خوبی را از این تیم نداشتیم.
کد خبر: 206964

وب گردی

وب گردی