تهران - ایسکانیوز: باخت پرسپولیس به ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر. سومین باخت حمید درخشان در لیگ برتر و چهارمین باخت پی‌درپی او به عنوان سرمربی پرسپولیس است. پیش از این علی دایی با رکورد 5 باخت پیاپی در این زمینه رکورد‌دار است.

حمید درخشان پس از پیروزی در دربی مقابل استقلال. دیگر رنگ برد را ندیده است و مقابل تیم‌هایی چون نفت تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن ( 2 بار ) باخته است که یکی از باخت‌های پرسپولیس به ذوب‌آهن در جام حذفی بوده است اما علی دایی با 5 باخت پشت سرهم در لیگ برتر صاحب رکورد کم‌نظیری است.

علی دایی در فصل 89 تا هفته هجدهم 4 باخت پیاپی را کسب کرده بود که با شکست مقابل صبا در هفته نوزدهم پنجمین شکست متوالی را تجربه کرد. نکته قابل توجه در آن سال این است که پرسپولیس تا هفته نوزدهم صاحب 8 باخت شده بود و حمید درخشان تا اینجای کار و هفته هجدهم 8 باخت را ثبت کرده است.

پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر 93-94 در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی است و با توجه به شرایط نماینده استان گیلان که با 12 امتیاز قعر نشین جدول هستند. این احتمال وجود دارد که رکورد علی دایی همچنان شکسته نشود!
کد خبر: 207284

وب گردی

وب گردی