تهران – ایسکانیوز: در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس امشب از ساعت 21 به وقت تهران تیم‌های چلسی و منچستر سیتی در لندن به مصاف هم می‌روند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در شرایطی از امروز شروع می‌شود که در مهمترین بازی، تیم چلسی در خانه پذیرای تیم سیتی است؛ شاگردان ژوزه مورینیو که این روزها با 52 امتیاز یکه تاز لیگ جزیره هستند باید به مصاف تیم رده دوم جدول یعنی منچستر سیتی بروند که با 47 امتیاز در تعقیب آنها است.

البته مورینیو پیش از این بازی خبرتلخ محرومیت بهترین گلزنش را شنیده و به اندازه کافی کلافه است. دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندن که در بازی نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل لیورپول به خاطر لگد کردن پای بازیکن رقیب به شدت زیر ذره بین قرار گرفته بود با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شد و این بازی را از دست داد.

نبودن کاستا که با زدن 17 گل بهترین گلزن چلسی و البته لیگ تا به این‌جای رقابت‌ها است می تواند مورینیو را برای رسیدن به هدفش که سه امتیاز این بازی است با مشکل مواجه کند. البته در آن سوی میدان هم شرایط تا حدودی مشابه است؛ اگر مورینیو ،کاستا، ستاره تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، پلگرینی هم قید حضور یایا توره بهترین بازیکن سیتی را زده است.

هافبک ساحل عاجی تیم منچستر سیتی این روزها درگیر مسابقات جام ملت‌های آفریقا است و نمی‌تواند برای  سیتی در این بازی به میدان برود. سیتی اگر بتواند بازی امشب را ببرد می‌تواند خودش را به دو امتیازی چلسی برساند.

نبرد برای سومی

اما تیم‌های منچستر یونایتد، آرسنال و ساوتهمپتون هم رقابت حساسی برای نشستن بر سکوی سومی دارند؛ پیش از بازی‌های این هفته ساوتهمپتون با 42 امتیاز بالاتر از یونایتد و آرسنال 40 و 39 امتیازی قرار گرفته است و ممکن است همین امروز جایش رابه یکی از این دو تیم بدهد.

در واقع شاگردان کومان (سرمربی ساوتهمپتون) باید فردا به مصاف سوانزی بروند در حالی که منچستر یونایتد همین امروز در دیداری به نسبت راحت میزبان تیم لسترسیتی است و می‌تواند موقتا یک پله صعود کند. آرسنال، دیگر تیمی که برای رسیدن به رتبه‌های بالا تلاش می‌کند باید فردا مقابل استون ویلا صف آرایی کند.
کد خبر: 207301

وب گردی

وب گردی