تهران – ایسکانیوز: دیوید بکام بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به شدت گرفتار کارهای روزانه فرزندان‌اش شده است.

دیوید بکام این روزها گرفتار 4 بچه 3 تا 15 ساله‌اش شده و وقت سر خاراندن هم ندارد! حداقل این چیزی است که خودش می‌گوید. بازیکن خوش‌چهره و کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در گفت و گو با برنامه «جیمی کیمل لایو» بیشتر درباره فرزندان حرف زد و گفت: «این روزها برای بچه ایم کاملا نقش یک راننده تاکسی را دارم ... هر روز راس ساعت 7 صبح آنها را سوار ماشین می کنم و از این مدرسه به آن مدرسه راه می‌افتم! به هر حال باید به چهار جای مختلف بروم چون مدرسه بچه‌ها جاهای متفاوتی است».

دیوید البته از داشتن این نوع زندگی شاکی نیست و برعکس از لحظات خوبی که با بچه هایش دارد حرف می‌زند: «با این حال از اینکه در خانه باشم و با بچه‌هایم وقت بگذرانم و راننده تاکسی آنها باشم لذت می‌برم، چون حس خوبی به من می‌دهد».

بکام با این حال از شیطنتی حرف می‌زند که آن را راهی برای اذیت کردن بچه‌هایش می‌داند: «اسمش را گذاشته‌ام بوسه شرم!». ستاره سابق تیم منچستر یونایتد می‌گوید متوجه شده بچه‌هایش دوست ندارند که پدر وقتی آنها را به مدرسه می‌رساند ببوسدشان: «درباره رومئو حرف بزنم. او الان 12 ساله است و کم کم دارد به سن بلوغ می‌رسد. به محض اینکه او را جلوی مدرسه پیاده می‌کنم تظاهر می‌کنم می‌خواهم ببوسمش و او سریع صورتش را برمی‌گرداند. با این حال می‌روم و او را سفت در بغلم می‌گیرم، سرش را نوازش می‌کنم و جلوی دوستانش بوس آبداری نثارش می‌کنم!».

رفتار بکام البته باعث شده بچه‌ها هم راه‌هایی برای فرار از این صحنه‌ها پیدا کنند. خودش در ادامه این طور می‌گوید: «بروکلین پسر 15 ساله‌ام، راه تازه ای پیدا کرده است و مجبورم می‌کند او را آن طرف خیابان پیاده‌اش کنم تا زیاد جلوی همکلاسی‌هایش نباشد. این بلا را نزدیک به 50 بار پیاپی سرم آورد. یک روز به خودم گفتم "باشد، نشانت می‌دهم!". او را آن طرف خیابان پیاده کردم و بعد رفتم دور زدم، همان طور که دور می‌زدم سرم را از ماشین بیرون آوردم و جلوی همکلاسی‌هایش داد زدم " هی بروکلین! دوست دارم!».

بکام می گوید رنگ صورت بروکلین در آن لحظه دیدن داشت!

8s5ouq0msk0f8q55f6

27sut5tmfjv66diq3zxd

dqjottjczqf4elqxec1m

gzg3b8jptd2d4vihhnrb
کد خبر: 207707

وب گردی

وب گردی