تهران-ایسکانیوز: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل توقف امضای نامه برای معرفی کاندیدا‌هایی که از رحیمی کمک مالی دریافت کرده‌اند نگرانی از ناحیه غوغا سالاری رحیمی بود که قصد دارد توپ را در زمین مجلس بیاندازد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفتگو با ایسکانیوز پیرامون پیگیری مجلس برای شناسایی 170 کاندیدایی که ازکمک مالی رحیمی بهره‌مند شدند، بیان کرد: اشتیاق برای امضای نامه از سوی نمایندگان مجلس زیاد است و افراد زیادی در این رابطه مراجعه کرده‌اند و در جلسه فردای مجلس این مهم پیگیری می‌شود.

وی گفت: از روسای قوه مقننه و قضاییه برای تنویر افکارعمومی و افشای اسامی کاندیداهای دور هشتم مجلس که از رحیمی پول گرفته‌اند تقاضای رسیدگی داریم تا مراتب پییگری را به مردم اعلام کنیم.

نماینده مردم اردبیل در تصریح توقف امضای نامه برای معرفی 170نماینده بیان کرد: دلیل توقف امضای نامه این بود که متخلف اصلی را پول دهنده به نمایندگان می‌دانند که رحیمی در حال فرافکنی است تا اذهان عمومی را از تخلفات خود منحرف کند.

وی در تشریح اینکه این شائبه وجود دارد که نمایندگان مخالف امضای نامه‌، خود جزءهمان 170 تن نماینده بودند، تاکیدکرد: نه چنین مسئله‌ای نیست حتی نمایندگان مخالف در سه شنبه هفته گذشته به ما مراجعه کردند تا این موضوع روشن شود و نگرانی آنها از ناحیه غوغا سالاری رحیمی بود که قصد دارد توپ را در زمین مجلس بیاندازد به جای اینکه جوابگوی عملکرد خود باشد.

پیرموذن در پاسخ به اینکه آیا نمایندگانی که از این پول استفاده کرده‌اند اکنون در مجلس حضور دارند، تاکید کرد: بعید نیست اما من نمی دانم چه کسانی هستند و مجلس به جد پیگیر اسامی کسانی است که بر خلاف شرع و قانون از کمک مالی مذکور بهره جستند و نمایدگان از قوه قضاییه درخواست رسیدگی در این زمینه را دارند.
کد خبر: 208128

وب گردی

وب گردی