تهران- ایسکانیوز: فرهنگ سازی در حوزه آموزش مجازی، بستر فناوری در جهت بهبود سبک زندگی دیجیتالی جزو اهداف موسسه حامی کارت که متولی اجرای این طرح شده است.
قاسم غائبی ، مدیر طرح ملی حامی در گفت و گو با ایسکانیوز تصریح کرد: از 12 بهمن ماه با آغاز دهه فجر این طرح  را شروع می کنیم در قالب 5 طرح اجرایی که شامل طرح امید، ولایت، دانش، مهربانو و سرآمد است. در این پنج روز که هر کدام به نام یکی از این طرح ها نام گذاری شده است طرح ها را به صورت کلی معرفی می کنیم و در روز 25 بهمن ماه ثبت نام این طرح در سراسر کشور آغاز می شود.

غائبی افزود:  روز 25 بهمن ماه نشست خبری را برای  همایش مد نظر برگزار می کنیم و برای روز 27 بهمن ماه همایشی ترتیب داده شد تحت عنوان "حامی وطن من"  طی این دو مراسم اهداف طرح ها را برای عموم مردم مشخص می کنیم تا بعد از اطلاع رسانی مناسب علاقه مندان بتوانند در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای طرح ها و بسته های ما بهره مند شوند.

او گفت: طرح امید شامل گروه های مختلفی ازجمله کارکنان دولت می شود. طرح ولایت هم برای بسیجیان و سایر گروه های هم طیف تعریف شده است. طرح دانش برای گروه دانش پژوهان  و طرح مهربانو برای بانوان و طرح سرآمد برای نخبگان و فرهیختگان تعریف شده است. البته هر کدام از این گروه ها شامل زیر مجموعه های متفاوت و متنوعی است که امروز فقط به تعدادی از آن ها اشاره کردیم.

غائبی در توضیح تسهیلات و خدمات این طرح گفت: بسته های فرهنگی به همراه 12 کارت به متقاضیان تحویل داده می شود و سه کارت ویژه  ی کارت بانکی، کارت بورس و کارت کارآفرینی به گروه خاصی از افراد تعلق می گیرد.
کد خبر: 208140

وب گردی

وب گردی