تهران - ایسکانیوز: با وجود جدایی کریمی از تیم ملی، به نظر می‌رسد کی‌روش هنوز به دستیار سابقش علاقه زیادی دارد.

یک روز پیش از سفر تیم ملی به استرالیا، علی کریمی از کادرفنی کناره‌گیری کرد. کناره‌گیری ناگهانی که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. ابتدا شایعه شده بود کریمی بخاطر لیست تیم ملی ناراحت بوده اما بعدا حرف از اختلاف او و فدراسیون فوتبال به میان آمد. اختلافی بر سر پاداش ملی‌پوشان که باعث شده کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی بی سروصدا وسایلش را جمع کند و به خانه‌اش برود.

کی‌روش دیروز پیش از سفر به پرتغال، در یکی از روزنامه‌های ورزشی حاضر شد و برای اولین بار در مورد ماجرای جدایی کریمی حرف زد. سرمربی تیم ملی گفت هنوز هم نمی‌داند چه اتفاقی افتاد که کریمی تصمیم به جدایی ناگهانی از تیم ملی گرفت: «راجع به علی كريمی يک علامت سوال در ذهن بنده نقش بسته كه چرا او از جمع ما جدا شد؟ او يک تصميم خاص گرفت و احساساتش را هم با ما در ميان نگذاشت. به تصميم علی كريمی احترام می‌گذارم.» کی‌روش ناراحتی‌اش را از تصمیم کریمی پنهان نکرد: «از لحاظ شخصی معتقدم خيلی حيف شد كه او از جمع ما جدا شد و رفت. خيلی هم متاسف شدم كه چرا علی كريمی دلايل اين تصميم خود را به من نگفت! اگر مرا در جريان می‌گذاشت، شايد می‌توانستم كاری كنم اما به هر حال چنين نكرد و من هم به اين تصميم او احترام می‌گذارم.»

سکوت کریمی بعد از اختلافش با فدراسیون و حمایت از تیم ملی باعث شده کی‌روش او را الگویی برای دیگران بداند. الگویی که وقتی نمک می‌خورد، نمکدان نمی‌شکند: «علی كريمی با سكوت خود در اين مدت الگوی مناسبی از خود بر جای گذاشت. كريمی با همين سكوت خود درس بزرگی به همه داد. او ثابت كرد آدمی نيست كه امروز از ظرفی غذا بخورد و بعد ظرف غذا را بشكند و اين رفتار او جای تقدير دارد.»
کد خبر: 208491

وب گردی

وب گردی