تهران - ایسکانیوز: رسانه‌های انگلیسی از تلاش لوئی فان خال برای خریدن متس هوملس مدافع تیم دورتموند خبر داده‌اند.

به گزارش ایسکا و به نقل از دیلی میل، لوئی فان خال سرمربی تیم منچستر یونایتد به شدت در تلاش است تا همین امروز، فردا متس هوملس مدافع تیم دورتموند را به الدترافورد بیاورد. هوملس که شب گذشته در تساوی یک - یک تیمش مقابل لورکوزن به میدان رفت پیش‌تر از تیم ذخیره‌های بایرن مونیخ جدا شد و به تیم دورتموند پیوست. با این حال هم یورگن کلوپ و هم این مدافع بلند قد که قراردادش ژوئن 2017 به پایان می رسد اعلام کرده‌اند که تا پایان رقابت‌های این فصل به همکاری‌شان با زرد و مشکی‌های آلمان ادامه می‌دهند.

با این حال دیلی میل در گزارشش به این مورد اشاره کرده که خانواده گلیزر همین حالا 50 میلیون یورو از حسابشان کشیده‌اند و به فان خال چراغ سبز نشان داده اند. آن طور که این رسانه خبر داده مذاکرات در حال پیگری است و فان خال می‌خواهد تا روز دوشنبه قرارداد این بازیکن را نهایی کند. البته با اشاره به 50 میلیون یورو و مبلغی که پیش تر روزنامه «سان» ( 60 میلیون) خبر داده بود که دورتموندی‌ها طلب کرده‌اند می توان به جمع بندی رسید که عزم فان خال جدی‌تر از هر زمان دیگری است.

اگر دورتموند و منچستر یونایتد بر سر این انتقال آن هم به ارزش 50 میلیون یورو به توافق برسند، هوملس در کنار داوید لوئیس مدافع تیم پاری سن ژرمن تبدیل به گران قیمت‌ترین مدافع دنیا می‌شود.
کد خبر: 208734

وب گردی

وب گردی