تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان که بعد از هفته هشتم لیگ برتر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است، پس از گذشت 11 هفته تنها 14 امتیاز توانسته کسب کند. همین نتایج ضعیف باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی برای اخراج او به گوش برسد.

حسین عبدی که تنها دو هفته در مهرماه سال 1388 و در لیگ هشتم سرمربی‌گری را با حکم عباس انصاری‌فر تجربه کرده است، این بار اما بشدت نزدیک‌تر به هدایت تیم محبوبش است.
عبدی که پس از اردوی امارات با حمید درخشان به دلیل جذب بازیکنان ناکارآمد به اختلاف خورد، چهار روز هم در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حمید درخشان به صورت ضمنی خبر از اخراج حسین عبدی و دستیاری قنبرپور دوست طاهری ( نایب مدیرعامل پرسپولیس) خبر داد!

خبرهای رسیده حاکی از ان است که اگر حمید درخشان نتواند از دو بازی آینده مقابل ملوان در تهران و پدیده در مشهد 6 امتیاز کسب کن، مهر اخراجش امضا خواهد شد و با توجه به محدودیت منابع مالی در این باشگاه، حسین عبدی بهترین جانشین برای درخشانی است که نقطه عطف باقی‌ماندنش در کادر فنی، پیروزی در دربی مقابل استقلال بود!

اگر دو هفته آینده حسین عبدی به عنوان سرمربی و مصطفی قنبرپور مشاور عالی طاهری به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شدند زیاد تعجب نکنید حتی زمانی که محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز چنین موضوعی را تکذیب کند: ”اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و حمید درخشان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد چرا که تازه نیم‌فصل دوم شروع شده است و باید به کادر فنی زمان داد به دلیل اینکه درخشان نقاط ضعف گذشته را برطرف می‌کند“

عبدی
کد خبر: 208749

وب گردی

وب گردی