ایسکانیوز :  پس از نقش آفرینی "متیو مک کانهی"‌در فیلم سینمایی" باشگاه خریداران دالاس" در سال 2013 که برایش جایزه اسکار را نیز به ارمغان آورد، او دیگر وقت سر خاراندن ندارد. مک کانهی در سریال "کارآگاه واقعی" در کنار " وودی هارلسون" به بازی پرداخت که به راستی برای هنرنمایی خود شایسته تقدیر است، چندی پیش نیز فیلم "بین ستارگان" کریستوفر نولان با هنرنمایی او بر روی پرده های سینما رفت. اکنون نیز خبر می رسد که او ایفای نقش اول در فیلم اقباسی از رمان "متولده شده برای دویدن" را قبول کرده است.

"متولد شده برای دویدن" قرار است داستانی ماجراجویانه داشته باشد و حول و حوش یک سوال بچرخد:"چرا پاهای من درد می کنند ؟

برای یافتن این سوال، شخصیت اصلی داستان عازم سفری طولانی برای دیدار با بزرگترین دوندگانی می شود که این کره خاکی تا به حال به خود دیده، به امید آن که آن ها پاسخ سوال های او را بدانند.در جریان کتاب، خواننده متوجه می شود بسیاری از حقایقی که تصور می کرد، در مورد دویدن می دانسته، چیزی بیشتر از توهماتی واهی و دروغ هایی شاخدار نبوده اند.

celeber.ru


محل زندگی سرخپوستان تاراهومارا توسط دره های بلند و خطرناک احاطه شده و به نحوی می توان گفت آن ها از دنیا جدا افتاده اند.برای قرن ها، آن ها مجبور بودند برای هر کاری بدوند.این سرخپوستان به گونه ای در دویدن استاد شدند که می توانستند بدون لحظه ای توقف،‌ صد ها مایل بدوند.توانایی های ماورای طبیعی اعضای این قبیله آن ها را از گزند تمام بیماری های دنیای مدرن نیز محفوظ نگاه داشت. قهرمان داستان هنگامی که برای یافتن سوال خود به این قبیله رسید،‌ با کمک آن ها توانست دونده خفته در درون خود را بیابد

وظیفه نگارش فیلمنامه نیز برعهده فیلمنامه نویس "جنگ جهانی زی" است.
کد خبر: 208787

وب گردی

وب گردی