البرز-ایسکانیوز: رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج با عنوان «رادیو شهر» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج رونمایی شد و آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، «رادیو شهر» با کلیک آیت الله حسینی همدانی رسما فعالیت های خود را آغاز کرد و روی مدار بهره برداری قرار گرفت.
نخستین برنامه تولیدی رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج به واکاوی فریضه احیاء امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داشت که با سخنانی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در همین خصوص همراه بود و استقبال حاضرین را به همراه داشت.
همچنین سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج درباره امکان جدید رسانه ای مدیریت شهری (رادیو شهر) نیز گفت: برنامه های «رادیو شهر» روزانه در 9 بخش خبری و گزارشی و هر بار به مدت 5 دقیقه روی آنتن صدای رادیو البرز می رود و برای مخاطبین به صورت زنده قابل استماع است.
وی با بیان اینکه «رادیو شهر» در آدرس www.radiokaraj.com قابل دسترسی همگان است ، خاطر نشان کرد: وقایع و رویدادها، سخنرانی، گزارش های مردمی، مصاحبه و گفتگو، اخبار و... از بخش های اصلی «رادیو شهر» است که بزودی با برنامه های جدید و ساختار نو در خدمت همشهریان کرجی و ایرانی ها خواهد بود و به بیان آنچه دانستنش برای شهروندان مفید است، می پردازد.
به گفته این مسئول، مخاطبین «رادیو شهر» در بخش "هر چه را که دلتان می خواهید، گوش کنید" به امکاناتی نظیر کتاب گویا، مسابقه، آموزش های شهروندی، اذان و مناجات، موسیقی، قصه های شهری و صدای شما دسترسی دارند.
کد خبر: 208896

وب گردی

وب گردی