تهران - ایسکانیوز: فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و به تهیه کنندگی بیژن امکانیان عصر امروز در سی وسومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.کارگردان این فیلم گفت:ناهید امسال گوشت قربانی شد.بازغی گفت: امسال سیمرغ مردمی را از جشنواره حذف کردند و این بسیار بد است؛چون ما متوجه نمی شویم که نظر مردم در مورد فیلم ها چیست.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، در این نشسیت که با حضور آیدا پناهنده کارگردان فیلم و بیژن امکانیان تهیه کننده ناهید بود به به همراه نوید محمدزاده ، پژمان بازغی و ساره بیات و بازیگران کودک این فیلم با مدیریت جلسه امیر پوریا برگزار شد.


ce0fcb7c-6d83-4ffa-b82e-d3aa6f5b0f0c
درابتدای جلسه آیدا پناهنده از بیژن امکانیان به دلیل اینکه تنها کسی بود که حمایت مالی این فیلم سرا برعهده گرفت، تشکرکرد. او سپس از بازیگران فیلم که با سختی توانستند ته لهجه گیلانی را به بهترین شکل اجرا کنند تشکر کرد و گفت: همیشه بازی ته لهجه از بازی لهجه بسیار مشکل تر است .
پژمان بازغی از اینکه اولین نفری بود که بعد از بیژن امکانیان به این پروژه پیوست گفت و اشاره کرد: اگر امکانش مهیا می شد بسیار دوست داشتم که نقش ناهید را من بازی کنم و قصه ناهید به شکلی است که در فیلمنامه هیچ قضاوتی نسبت به شخصیت ها وجود ندارد.
او در ادمه صحبت هایش گفت: اولین باری بود که به لهجه شمالی صحبت می کردم با اینکه شمالی هستم و اولین باری بود که با یک کارگردان خانم کار می کردم و بسیار سخت است بازی کردن برای یک خانم کارگردان چون باید فقط بگویی چشم.

0be42143-a7de-406b-9d48-a58f5fbdf1db
ساره بیات در ادامه جلسه گفت: تنها چیزی را که در بازیگری یک بازیگر نباید داشته باشد، ترس است او باید جسور باشد تفاوت بسیار زیادی بین نقش من و دیگر نقش هایم وجود دارد و تمام تلاشم را می یکنم که به ورطه تکرار نیفتم.
در ادامه این نشست نوید محمدزاده به پیشنهادهای زیادی که بعد از فیلم "عصبانی نیستم" داشت، اشاره کرد و گفت: من بسیار حسی نقش ها را انتخای می کنم و بعد از عصبانی نیستم پیشنهادهای زیادی داشتم اما ناهید را پذیرفتم و امیدیوارم که همیشه کم کار کنم و با بازی در فیلم ها حالم خوب شود.ضمنا در انتخاب نقش ها به دنبال این هستم که استرس داشتم باشم از اینکه آیا می توانم نقشی را که به من پیشنهاد شده بازی کنم یا نه.
او در ادامه صحبت هایش گفت: قبل از اینکه با پژمان بازغی هم بازی شوم به او حسی نداشتم اما الان عاشقش هستم.
او سپس به میلاد حسین پور بازیگر کودک فیلم اشاره کرد و گفت: این کودک نابغه است.

9874d987-1dbd-4ba4-9714-9f3b1d48221f
آیدا پناهنده در پایان از زمان بد اکران فیلمش گله کرد و گفت: ناهید امسال گوشت قربانی شد؛ چون هم در برنامه "یک فیلم یک سلام "اولین فیلمی بود که رونمایی شد وهم در جشنواره اولین فیلمی بود که در بخش نگاه نو به نمایش درآمد.
او با اشاره به اینکه برنامه ریزی کار پیچیده ای است، گفت: من از برنامه ریزی جشنواره ناراضی هستم و برنامه ریزی کار پیچیده ای است؛زیرا ما دیگر نمایشی در جشنواره نداریم اما بعضی از فیلم های بخش نگاه نو 5 و یا 6 اکران دیگر هم دارند.

a9db9c53-0113-49fe-aca3-8824e1214236
بازغی هم با اشاره به اینکه : من چند روز است که به طور مداوم غر می زنم و یک غر دیگر به غرهای دیگرم اضافه می کنم و آن هم این است که سیمرغ مردمی را از جشنواره حذف کردند و این بسیار بد است؛چون ما متوجه نمی شویم که نظر مردم در مورد فیلم ها چیست.

گفتنی است، اکران این فیلم به همراه عوامل وبازیگران عصر امروز در برج میلاد  بر خلاف دو فیلم پیشین یعنی "قول" و "من میخام شاه بشم" با استقبال زیادی  روبه رو شد؛به گونه ای که تمام صندلی های برج میلاد پر بود.


کد خبر: 209189

وب گردی

وب گردی