تهران - ایسکانیوز: ”نمی‌گذاریم نبی از فدراسیون فوتبال برود و باید از تجریباتش استفاده کنیم“. این جمله‌ای است که کفاشیان امروز در مراسم تقدیر از زحمات دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد.

به گزارش ایسکا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در مراسم تودیع و معارفه دبیرکل پیشین و جدید فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم با رؤسای کمیته‌ها و تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، گفت: نشست امروز (یکشنبه) را تشکیل داده‌ایم تا از زحمات مهدی محمدنبی تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در این سال‌ها که محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت کرد، بدون شک تمام توانش را به کار گرفت تا فوتبال در بهترین شرایط روند خود را طی کند. وی سال‌های سال در فدراسیون و باشگاه‌ها حضور داشته و همیشه خدمت کرده است.

کفاشیان خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات همیشه وجود داشته است. با تغییراتی که ایجاد می‌شود بدون شک قصدمان این است که شرایط بهتری را ایجاد کنیم و با تغییرات اثرات سازنده‌تر و بهتری را شاهد خواهیم بود. محمدنبی در هفت سالی که در دوره ریاست من و دو سالی که فدراسیون در شرایط بحرانی قرار داشت به خوبی امورات را پیگیری کرد. قطعاً از تجربیات وی و اطلاعاتش استفاده خواهیم کرد و به هیچ عنوان نمی‌گذاریم از فدراسیون برود.

کفاشیان در ادامه علیرضا اسدی را به مسئولان کمیته‌ها و دپارتمان فدراسیون فوتبال معرفی کرد و گفت: امیدوارم از این پس شاهد موفقیت اسدی و همکاری شما همکاران با وی باشم تا فوتبال در مسیر موفقیت و رشد قرار بگیرد. اسدی با فوتبال بیگانه نبوده و همیشه در عرصه‌های ورزشی خدمت کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان نیز الهه عرب عامری را به عنوان سرپرست کمیته بانوان معرفی و از تمامی همکاران و رؤسای کمیته‌ها به دلیل فعالیت‌شان در فدراسیون قدردانی کرد.
کد خبر: 209310

وب گردی

وب گردی