ایسکانیوز؛پلاس+/نمایش هم هوایی نوشته مهین صدری با بازی ستاره اسکندری و کارگردانی افسانه ماهیان از استقبال خوبی در جشنواره تئاتر فجر برخوردار بوده است هم اکنون افسانه ماهیان و ستاره اسکندری برای نمایش هم هموایی در سه بخش بهترین بازیگر زن، بهترین کارگردانی .و بهترین نمایشنامه نویس در بهش بین الملل جزء کاندیداها هستند
ستاره اسکندری به خبرنگار ایسکانیوز لحظاتی پیش از اختتامیه جشنواره فجرگفت : گفت امیدوارم جایزه را به خانه ببرم چرا که فکر میکنم حالا وقت آن رسیده که این اتفاق بیفتد هر چه باشد من از بدنه مستقل تئاترم و تا کنون هیچ حمایت دولتی نداشته ام. او افزود : البته من جایزه خودم را زمانی گرفتم که در یک سالن 130 نفره 300 نفر تماشاچی نفس به نفس ما نشسته بودند.
منوچهر شجاع طراح صحنه و لباس، محمدرضا جدیدی آهنگساز، امیر اسمی طراح پوستر، پریسا گودرزی، هومن خدادوست، محمدرضا انتظامی گروه کارگردانی ماهیان را در «هم هوایی» همراهی می‌کنند.
408340_478
این نمایشنامه سه شخصیت زن دارد، همسر شهید دوران، لیلا اسفندیاری و شهلا جاهد. در این نمایشنامه هر یک از شخصیت‌ها مونولوگ‌ها و داستان‌های زندگی خودشان تعریف می‌کنند و شخصیت‌ها خیلی شبیه به هم هستند.
کد خبر: 209419

وب گردی

وب گردی