264141_546 (1)

تهران-ایسکانیوز،بازار/وقتی که از جوانی گذر می کنیم بی شک خواهیم دید که صورتمان آن شادابی گذشته را ندارد و طبعا به دنبال راهی هستیم تا طراوت جوانی را دوباره به دست آوریم، از این رو به سراغ کرم ها و انواع جراحی ها می رویم که قطعا کرم های ضد چروک و آب رسان ها برای پوست مفید تر خواهند بود. در این گزارش ما سعی داریم تا شما را با انواع کرم های ضدچروک آشنا سازیم و از سوی دیگر ثمرات و عواقب این کرم ها را برای شما برشماریم.

کرم های ضد چروک چقدر موثرند؟

بی شک نمی توان گفت که کرم های ضد چروک مفید نیستند بلکه باید در خرید آنها دقت داشتهن باشید و بدون تجویز پزشک از خرید آن خوداری نمایید چرا که پزشک تشخصی می دهد چه نوع کرمی با پوست شما سازگار است. بر اساس تحقیقات انجام شده اکثر زنانی که از کرم های ضد چروک استفاده می کردند بعد از مدتی تغییرات زیادی را بر روی پوست خود احساس و همواره راضی بوده اند.

اگر شما استفاده از کرم ضد پیری و ضد چروک را ادامه دهید، پوست شما تا چندماهی بهبود می یابد و پیشرفت می کند اما پس از ۶ ماه استفاده دیگر هیچگونه تغییری مشهود نخواهد بود. اگر استفاده از این کرم ها را قطع کنید وضعیت پوست به تدریج عقب نشینی کرده و به وضع سابقش برخواهد گشت. این ماده بر روی چروک های خیلی عمیق تاثیر قابل توجه و زیادی ندارد، منظور از خطوط و چروک های عمیق خطوط بین بینی و دهان و گردن می باشد.

انواع کرم های ضد چروک

برخی  از کرم‌ها به نور خورشید حساس هستند و باید شب استفاده شوند از این رو اگر پزشک برای شما کرم شب را تجویز کرد بدانید که صرفا نباید زیر نور خورشید قرار بگیرید اگر نه، نور چراغ، مهتابی و مانیتور کامپیوتر روی این کرم‌ها تاثیری ندارند. از سوی دیگر برخی کرم‌ها نیز به نور حساس نیستند و می‌توان در روز از آنها استفاده کرد.

برخی ها بر این باورند که هم باید از کرم شب استفاده کنند و هم از کرم روز در حالی که این دو کرم هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند بنابراین اگر از کرم شب استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از کرم روز نیست و برعکس.

نکته ای که در این میان بسیار اهمیت دارد آن است که کرم های مرطوب کننده برای روز موثر ترند و کرم های ضد چروک به دلیل حساسیتشان به نور خورسید در شب استفاده می شوند. از سوی دیگر هیچگاه نباید کرم های ضد آفتاب را فراموش کنید و سعی داشته باشید که همواره و در طول روز به شکل مداوم از آن ها استفاده کنید.

در این میان کرم‌های دور چشم درواقع همان کرم‌های ضعیف شده صورت هستند و برای اینکه در ناحیه دور چشم حساسیت کمتری ایجاد کنند، تضعیف می‌شوند.

کرم دور چشم به آن دلیل که تاثیرش بر روی افراد، گوناگون است از این رو نمی توان آن را به همه پیشنهاد کرد.درکل کرم‌های دور چشم بهتر است هنگام شب استفاده شوند تا کمتر نور ببینند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ویتامین A برای مرطوب کردن دور چشم آن هم در طول روز استفاده کنید چرا که این روش به شدت موثر تر است. البته فراموش نکنید که مصرف بیش از حد کرم‌های ضدچروک و ضدآفتاب ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

بهترین برند ها در بازار

کرم ضد چروک کرم ضدچروک Philosophy Hope in a Jar Creamچرا که آنتی اکسیدان های موجود در آن مانع خشکی پوست می شوند.

کرم ضد چروک وپیریPrincess Livia Bee Pollen Nectar Face Cream
یکی از 10 کرم برتر در سال 2012بود ، این کرم ساخته شده از مواد طبیعی گرده زنبودر عسل، محصولی طبیعی و کمیاب که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

همچنین کرم ضد چروک Lancôme Renergie Microliftبه عنوان یکی از محبوب ترین مارک های لوازم آرایشی و محصولات پوستی می باشد.ضد پیری و مناسب کسانی که دارای پوست های جوش دار و مستعد آکنه می باشند.از خواص دیگر آن باعث سفتی پوست می شود.

 

 
کد خبر: 209841

وب گردی

وب گردی