تهران-ایسکانیوز،پلاس/انقلاب اسلامى در همه‏ ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سياسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسيار بلندى براى مردم به جا گذاشته است علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران، با بیان اینکه، 22 بهمن یک تجدید خاطر است، عنوان کرد: به عقیده بنده 22 بهمن هر سال یک نوع تجدید خاطره با افرادی است که در این راه بسیار سختی کشیدند تا انقلاب پیروزی اسلامی رخ دهد و از سوی دیگر بیعتی مجدد است با کسانی که جان و مال خودشان را همواره برای انقلاب گذاشتند.

1393033 (1)

او در ادامه افزود: در حقیقت 22 بهمن میثاقی است با تمامی شهدای انقلاب و فکر می کنم باید این میثاق را به تمامی دنیا نشان دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، ملت ایران را همواره دوستدار انقلاب دانست و در این باره گفت: در واقع ملت ایران می خواهند به تمام جهان نشان دهند که ما همواره دوستدار انقلاب هستیم و با وجود تمام کم و کاستی ها و مشکلات از انقلاب پشتیوانی می کنیم و این مسئله بی شک می تواند برای کشور ایران و انقلاب با شکوه اسلامی موثر باشد.

خسروی، با بیان اینکه، راهپیمایی امسال بسیار پررنگ خواهد بود، عنوان کرد: من فکر می کنم راهپیمایی امسال نسبت به سال گذشته همواره پرترنگ خواهد بود چرا که ما از طریق همین انقلاب سیر پیروزی دیگر مسائل هم به همراه داشتیم و به نوعی کشور های دیگر چشم به راه هستند تا ببینند ملت غیور ایران چگونه در صحنه حضور پیدا می کنند.

او در ادامه افزود: در حقیقت مطمئن باشید که مردم ایران امسال با حضور پررنگ خودشان اعلام می کنند که نسبت به این پیروزی با شکوه چه عکس العملی را نشان می دهند و بی شک همواره پشتیوان انقلاب و انقلابیون هستند.
کد خبر: 213427

وب گردی

وب گردی