387

تهران-ایسکانیوز،بازار/ این روزها مژه تبدیل به یک مد شده و بانوان در هنگام آرایش به ممژه هایشان بیش از هر چیزی اهمیت می دهند از این رو باید دید که آیا استفاده ی مداوم ریمل به چشم آسیب وارد می کند؟ یا بهتر است همواره بانوان از مژه های مصنوعی استفاده کنند که این مژه های مصنوعی شامل چند نوع هستند و امروزه ما شاهد آن هستیم که اکستنشن مژه در میان بانوان هواردار بیشتری دارد و اغلب سمت این نوع از کاشت می روند. حال ما در این گزارش سعی داریم تا شما را با انواع مژه های مصنوعی و عوارض آن ها آشنا سازیم.

مژه ی مصنوعی چکار می کند

مژه های مصنوعی هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهری با مژه های طبیعهی انسان ندارند و در طول و ضخامت های گوناگون تولید می شوند، این مژه ها به صورت یکی یکی به مژه های شما وصل می شوند. در این میان یادتان باشد که به هیچ عنوانی از ریمل دیگر استفاده نکنید چرا که دقیقا کار ریمل را اجام می دهند. زمانی که شما این مژه ها را به چشمانتات وصل می کنید دیگر نگران افتادن آنها نباشید و می توانید با آنها دوش بگیرید و حتی به شنا بروید.
این روزها کاشت مژه با محبوبیت بالایی میان بانوان بسیار پر طرفدار شده است چرا که این روش بیش از هر چیزی به چشمان فرد جلا می بخشد و موجب زیبایی دو چندان چشمان می شود. زیرا مژه های کاشت شده بسیار طبیعی به نظر می رسند.
در طول انجام کاشت مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی  به مژه های مجزای طبیعی شما  چسبیده می شود، به همین دلیل است که این روش زیبایی وقت زیادی می گیرد.

عوارض کاشت مژه های مصنوعی

عفونت های مختلف باکتریائی، ویروسی و قارچی- گاهی این عوارض آنچنان شدید می باشند که ممکن است برای حفظ جان بیمار، جراح مجبور به تخلیه کامل چشم شودو از سوی دیگر حساسیت پوست لبه پلک ها که ممکن است نسبت به چسب کاشت مژه، وازلین و یا الیاف موجود در مژه های مصنوعی ایجاد گردد. این حساسیت (اکزما) ممکن است به شکل خارش، تورم یا پوسته پوسته شدن لبه پلک خود را نشان دهد. همچنین لبه ی پلک های فرد ممکن است تیره شود و ریزش مژه های طبیعی در اثر فشار و کشش یا در اثر املاح موجود در ترکیب چسب ها یا خود الیاف مصنوعی از مهمترین عواض کاشت اینگونه کاشت ها است.

مراقبت بعد از اکستنشن

سعی کنید قبل از گذاشتن اکستنشن به حمام بروید و بعد از گذاشتن اکستنشن 24ساعت به مژه‌هایتان آب نزنید. ریختن چند مژه در 24 ساعت اول طبیعی است. همچنین بهتر است تا 2 روز از رفتن به سونا و استخر صرف نظر کنید و آب داغ به چشمان‌تان نزنید تا چسب‌ها کاملا خشک شوند. بعد از این مدت می‌توانید با خیال راحت به فعالیت‌های همیشگی‌تان بپردازید. البته شناکردن مداوم و استفاده طولانی از سونا می‌تواند عمر اکستنشن را کوتاه کند.

از مالش چشم‌ها خودداری کنید. هر زمان که چشم‌تان دچار خارش شد می‌توانید با ضربه ملایم انگشت روی پلک این خارش را برطرف کنید. این کار برای سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مژه‌ها بسیار مفید است.

 
کد خبر: 213826

وب گردی

وب گردی