تهران – ایسکانیوز: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی بهع پرونده قاچاق برنج خارجی به مقدار 9300 ککیلوگرم به ارزش بیش از 4 میلیارد و 389 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، حسین نجف زاده اعلام کرد: پرونده ای در رابطه با کشف 9300 کیلو گرم برنج خارجی خارجی قاچاق در شهرستان نمین تشکیل گردید و باتکمیل پرونده و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی موضوع و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی فرد متهم محرز تش خیص و متخلف به پرداخت 4 میلیارذد و 389 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.
همچنین نجف زاده از رسیدگی به پرونده قاچاق البسه در تعزیرات اردبیل خبرداد و گفت : مقادیری البسه خارجی در انواع مختلف از یک خودرو کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. و با تکمیل پرونده موضوع در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی واقع که متخلف بر اساس مستندات موجود به پرداخت مبلغ بیش از 155میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم گردید.
نجف زاده همچنین از پرونده دیگری خبرداد و گفت : پرونده‌ای در خصوص 100اصله چوب جنگلی تشکیل شد و با ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی واقع و متخلف پرونده به ضبط کالاهای قاچاق مکشوفه و پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم گردید.
کد خبر: 215014

وب گردی

وب گردی