ایسکانیوز: مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات از توزیع ۴۰۰ هزار ماسک میان مردم ۱۲ شهرستان این استان و امدادرسانی ۷۵ تیم عملیاتی به مردم متاثر از ریزگردها خبر داد.
مرتضی مرادی پور با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده باش قرار دارد، اظهار داشت: 335 نیروی عملیاتی در قالب 75 تیم امدادی به امداد رسانی مردم مشغول هستند.
مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات ا از مصدومیت 16 نفر از اهالی روستای نفت سفید شوشتر خبر داد و افزود: این افراد به وسیله امدادگران به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
مرادی پور همچنین از توزیع اقلام امدادی در میان عشایر استان خوزستان و منطقه خبر داد.
به گزارش هلال احمر در این راستا ناصر چرخ‌ساز سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز که به استان خوزستان سفر کرده است پیش از این در توضیح علت تشدید گرد و غبار و ریزگردها در اهواز و برخی شهرهای خوزستان عنوان کرده بود که علت اصلی بروز این مشکل، خشکسالی در منطقه و کشورهای همسایه است که موجب می‌شود تا باد، گرد و غبار و ریزگردها را به سمت خوزستان بیاورد.
وی با اشاره به تجهیزات و منابع به کارگرفته شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: بر این اساس در مجموع 75 دستگاه خودرو از جمله 4٣ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٢١ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ١٠ خودرو سواری برای خدمت رسانی به مردم متاثر از گرد و غبار و ریزگردها به کار گرفته شده است.
کد خبر: 218652

وب گردی

وب گردی