تهران-ایسکانیوز: در مراسمی با حضور برخی از رؤسا ومسئولین واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران و ائمه جمعه وجماعات شهرستان رباط کریم، شخصیت های علمی وفرهنگی بویژه حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی، کتابخانه ومرکز مطالعه" قرآن وعترت" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، حجت الاسلام دکتر سید علی اصغر تقوی معاون فرهنگی این واحد گفت: این کتابخانه با بیش از 4000 جلد کتاب با موضاعات ویژه قرآنی وبرخی موضوعات علمی وفرهنگی مرتبط با قرآن و با هدف تقویت مطالعات علمی و دقیق در موضوع قرآن وعترت ایجاد شده و قصد دارد زمینه ساز مطالعات علمی در فضایی معنوی و روحانی در کنار مسجد حضرت فاطمه الزهراء(س) باشد.

تقوی با ذکر این نکته که این کتابخانه جهت استفاده عموم دانشجویان، اساتید و علاقه مندان آماده ارائه خدمات علمی و فرهنگی است افزود: این کتابخانه تا ظرفیت 15000 جلد قابل ارتقاء بوده خدمات دیگری از طریق پایگاه های اینترنتی نیز به زودی به آن اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی به ایجاد فضای مجازی با قابلیت ارائه تعداد بسیار زیادی از کتاب ها و منابع مطالعاتی معتبر برای تحقیق و مطالعه آسان تر اشاره کرد وگفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید بسترهای لازم را برای گسترش و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در دانشگاه ودر فضای جامعه ایجاد کرده است. و دراین زمینه به ایجاد شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی با کارکردها وظرفبت های عظیم فرهنگی اشاره کرد وازاقدامات فرهنگی جدید در دانشگاه به عنوان یک انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد یاد کرد.

دکتر تقوی در پایان به ظرفیت های قابل توجه دانشگاه پرند اشاره کرد و از مسئولین سازمان مرکزی خواست تا به ظرفیت های این دانشگاه در زمینه تأسیس یک مرکز مطالعه بین المللی علوم اسلامی بیش از پیش توجه کنند.
کد خبر: 221836

وب گردی

وب گردی